Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorKovandová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:02Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:02Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36683
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce se dělí na dvě části- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako je značka, privátní značka a další pojmy z marketingu. V praktické části je ke zjištění názorů a zkušeností zákazníků s privátními značkami použitý marketingový výzkum, konkrétně dotazník, který je prováděn osobním dotazováním v tváří tvář na prodejně Kaufland. Následně jsou na základě zjištěných dat navrženy případná doporučení a změny jak zvýšit povědomí a prodejnost privátních značek.cze
dc.format57 s.
dc.format57 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket Position of a Private Labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45220
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of private labels in a particular retail chain.The main aim of this thesis is find out how customers perceive the position of private label in a retail chain Kaufland. The thesis is divided into two parts- theoretical and practical. The theoretical part explain terms such as brand, private label and other terms of marketing. The practical part of thesis is to assess the views and experience of customers with private labels, marketing research is used, specifically personal questionnaire survey carried out in Kaufland Hypermarket in Tábor. Based on the observed data possible solutions how to raise knowledge and marketability of private brands are analysed and submitted to the managers of the company for their further use.eng
dc.date.accepted2017-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam