• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Postavení privátní značky obchodního řetězce

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.283Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.07Kb)
    Posudek oponenta práce (15.97Kb)
    Průběh obhajoby práce (90.35Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Kovandová, Tereza
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce se dělí na dvě části- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako je značka, privátní značka a další pojmy z marketingu. V praktické části je ke zjištění názorů a zkušeností zákazníků s privátními značkami použitý marketingový výzkum, konkrétně dotazník, který je prováděn osobním dotazováním v tváří tvář na prodejně Kaufland. Následně jsou na základě zjištěných dat navrženy případná doporučení a změny jak zvýšit povědomí a prodejnost privátních značek.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36683
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV