Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorMachoňová, Denisa
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:02Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:02Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36682
dc.description.abstractV posledních letech nabývají privátní značky stále více na popularitě. Na jedné straně jsou velmi důležité pro spotřebitele, díky jejich poměru ceny a kvality, na druhé straně jsou významnými strategickými nástroji pro retailery, kteří se od sebe snaží odlišit. Obecně, privátní značka je značka, která je vlastněna maloobchodními řetězci, nebo ostatními členy v distribučním řetězci. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značky ve vybraném obchodním řetězci. Práce je založena na dotazníkovém šetření mezi spotřebiteli v hypermarketu Albert. Následně jsou výsledky zanalyzovány ve statistickém programu. V závěru práce jsou navrhnuta možná doporučení pro rozvoj privátních značek v obchodním řetězci Albert.cze
dc.format58
dc.format58
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectosobní dotazníkcze
dc.subjectmaloobchodní řetězec Albertcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectpersonal questionnaireeng
dc.subjectAlbert retail chaineng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45206
dc.description.abstract-translatedIn recent years private labels take more and more popularity. On the one side they are important for the consumers because of their quality price ratio. On the other side they are strategic tools of retailers for differentiation between each other. In general, the private label is a brand, which is owned by retail chains or other members in the distribution chain. The main aim of this bachelor thesis is to find out how consumers perceive private labels in one of the retail chains. The thesis deals with products of private labels, which consumers buy the most and the reasons why consumers choose the single product. This thesis is based on questionnaire survey between consumers in Albert retail chain. The survey takes place in the form of personal interview with respondents. The outcomes are processed in statistic software. In the end, this thesis suggests solution for better strategy of the sale in Albert retail chain.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam