• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Postavení privátní značky obchodního řetězce

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.221Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.13Kb)
    Posudek oponenta práce (17.07Kb)
    Průběh obhajoby práce (102.2Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Machoňová, Denisa
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V posledních letech nabývají privátní značky stále více na popularitě. Na jedné straně jsou velmi důležité pro spotřebitele, díky jejich poměru ceny a kvality, na druhé straně jsou významnými strategickými nástroji pro retailery, kteří se od sebe snaží odlišit. Obecně, privátní značka je značka, která je vlastněna maloobchodními řetězci, nebo ostatními členy v distribučním řetězci. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značky ve vybraném obchodním řetězci. Práce je založena na dotazníkovém šetření mezi spotřebiteli v hypermarketu Albert. Následně jsou výsledky zanalyzovány ve statistickém programu. V závěru práce jsou navrhnuta možná doporučení pro rozvoj privátních značek v obchodním řetězci Albert.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36682
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV