Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorPavlíková, Klára
dc.date.accessioned2021-12-09T08:39:51Z
dc.date.available2021-12-09T08:39:51Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36656
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá hodnocením reklamního sdělení, zaměřeného na nábor nových členů, v rámci studentské organizace AIESEC České Budějovice. Nábor nových členů probíhá vždy na začátku nového semestru. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část tvoří literární přehled řešené problematiky, který je zpracován na základě informací a studia odborných publikací, druhou částí je část praktická, v jejímž rámci je použit kvantitativní i kvalitativní výzkum. Kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní ve formě osobního rozhovoru. Na základě výsledků dotazníkového šetření budou také vyhodnocena výzkumná tvrzení, která budou stanovena na základě osobního rozhovoru s bývalým prezidentem AIESEC České Budějovice, a navrženy změny pro další reklamní sdělení. Konec práce se skládá z vlastních návrhů na změny reklamního sdělení.cze
dc.format49
dc.format49
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectstudentská organizacecze
dc.subjectAIESEC.cze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectstudents organizationeng
dc.subjectAIESEC.eng
dc.titleHodnocení reklamního sdělenícze
dc.title.alternativeAssessment of Advertising Messageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41685
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to analyse assessment of advertising messages in students organization called AIESEC. For this thesis was chosen advertising messages for recruitment and target group were students of the University of South Bohemia. The theoretical part describes terms such as marketing communication, marketing communications mix and and targets and advertisment. The practical part is based on a qualitative and quantitative research. Qualitative research is in form of structured interviews with former president of this organisation. Quantitative survey is perfomed by questionnaires wich were filled online. The conclusion contains suggestions of ways to improve advertising messges in AIESEC based on student's opinions. The practical part is based on quantitative and qualitative research. Qualitative research is in the form of structured interviews with the former president of the organization. Quantitative survey is perfomed by questionnaires which were filled out online by respondents via online form. In this part are suggestions how to improve the advertising message in AIESEC. All suggestions are based on results of questionnaires survey. At the end of this thesis are two researchs claims which were confirmed or refuted.eng
dc.date.accepted2017-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam