Hodnocení reklamního sdělení
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením reklamního sdělení, zaměřeného na nábor nových členů, v rámci studentské organizace AIESEC České Budějovice. Nábor nových členů probíhá vždy na začátku nového semestru. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část tvoří literární přehled řešené problematiky, který je zpracován na základě informací a studia odborných publikací, druhou částí je část praktická, v jejímž rámci je použit kvantitativní i kvalitativní výzkum. Kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní ve formě osobního rozhovoru. Na základě výsledků dotazníkového šetření budou také vyhodnocena výzkumná tvrzení, která budou stanovena na základě osobního rozhovoru s bývalým prezidentem AIESEC České Budějovice, a navrženy změny pro další reklamní sdělení. Konec práce se skládá z vlastních návrhů na změny reklamního sdělení.