• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Psychologická analýza chování spotřebitele

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (433.9Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (319.8Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Mendlík, Radek
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V této práci jsem se zabýval chováním spotřebitelů piva a vína. Předmětem zkoumání je chování spotřebitelů piva a vína. Hlavním cílem práce bylo prozkoumat konkrétní motivy a pohnutky, které spotřebitele ovlivňují při nákupu těchto produktů. K tomu jsem použil šetření formou standardizovaného rozhovoru, jenž probíhal dle předem sestaveného dotazníku. Zároveň jsem vycházel z vlastních poznatků, získaných během pozorování spotřebitelů ve společnosti. Dotazníkové šetření proběhlo ve dnech 9. - 20. listopadu 2006. V první části práce se věnuji problematice chování spotřebitele teoreticky, definuji některé základní pojmy a představuji hlavní psychologické aspekty, které ovlivňují chování spotřebitelů na trhu. V další kapitole analyzuji pomocí výsledků dotazníkového šetření konkrétní motivy, které vedou spotřebitele k nákupům piva a vína. Především se zabývám motivy, souvisejícími se zaváděním nového zboží, vlivem ceny na spotřebitelské chování a hlavními potřebami, které se snaží spotřebitelé uspokojit. Tato část práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena hlavní pohnutky chování spotřebitelů piva. Ve druhé části se zabývám výzkumem chování spotřebitelů vína. V závěrečné části práce jsou pak porovnány získané výsledky a naznačena možná využití pro výrobce.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3636
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV