Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorHoušková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:59Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:59Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36336
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zhodnotit cestovní ruch z pohledu poskytovatelů služeb a identifikovat hlavní překážky podnikání v cestovním ruchu Jihočeského kraje. Práce hodnotí podmínky podnikání, úroveň poskytovaných služeb a kooperaci v destinaci. Teoretická část práce navazuje na cíl práce. Praktická část obsahuje analýzu současné situace Jihočeského kraje, dotazníkové šetření a dva strukturované rozhovory s odborníky z oblasti cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Dotazníkové šetření bylo uskutečněno dotazováním poskytovatelů služeb cestovního ruchu. Na základě zhodnocení současné situace Jihočeského kraje, výsledků dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů byla vytvořena návrhová část. Cílem návrhové části je zavedení karty, jako prostředku efektivnější komunikace, spolupráce partnerů v destinaci a marketingová komunikace nabídky cestovního ruchu v Jihočeském kraji.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectposkytovatelé služebcze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectanalýza a výzkumcze
dc.subjectprojektcze
dc.subjecttourism industryeng
dc.subjectentrepreneurial subjectseng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectanalysis and researcheng
dc.subjectprojecteng
dc.titleCestovní ruch v Jihočeském kraji z pohledu poskytovatelů služebcze
dc.title.alternativeTourism in South Bohemia from the view point of service providerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41635
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to evaluate tourism from the point of view of entrepreneurial subjects operating in the region of South Bohemia, as well as, to identify the main obstacles to entrepreneurship in tourism. This work includes; business conditions, the culture of service and cooperation in the tourism industry. The theoretical part follows the aim of the thesis. The practical part presents an analysis of the situation of the tourism industry using questionnaires given to entrepreneurial subjects. Finally, this work has created a project about discount cards as a means of effective communication, collaborating partners in the area of communications and marketing tourism in South Bohemia.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam