Cestovní ruch v Jihočeském kraji z pohledu poskytovatelů služeb
Abstrakt
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit cestovní ruch z pohledu poskytovatelů služeb a identifikovat hlavní překážky podnikání v cestovním ruchu Jihočeského kraje. Práce hodnotí podmínky podnikání, úroveň poskytovaných služeb a kooperaci v destinaci. Teoretická část práce navazuje na cíl práce. Praktická část obsahuje analýzu současné situace Jihočeského kraje, dotazníkové šetření a dva strukturované rozhovory s odborníky z oblasti cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Dotazníkové šetření bylo uskutečněno dotazováním poskytovatelů služeb cestovního ruchu. Na základě zhodnocení současné situace Jihočeského kraje, výsledků dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů byla vytvořena návrhová část. Cílem návrhové části je zavedení karty, jako prostředku efektivnější komunikace, spolupráce partnerů v destinaci a marketingová komunikace nabídky cestovního ruchu v Jihočeském kraji.