Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorZasadilová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:41Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:41Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36317
dc.description.abstractKomunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou organizaci komunikace důležitá. Komunikace má vliv na další procesy ve firmě, jako je výkonnost a motivace zaměstnanců. Proto bychom se měli snažit ji neustále zlepšovat nebo alespoň udržovat ve vyhovující kvalitě. V teoretické části této bakalářské práce je na základě literárních děl vysvětlena podstata komunikace, související základní pojmy z oblasti komunikace, druhy a typy komunikace, komunikační proces, manažerská komunikace, vnitrofiremní komunikace, komunikační styly, komunikační bariéry. Praktická část mé bakalářské práce se zabývá jednotlivými složkami manažerské komunikace ve vybrané organizaci. Pro tuto část mé bakalářské práce jsem zvolila akciovou společnost Madeta, respektive závod v Řípci. Cílem mé práce je zhodnotit manažerskou komunikaci v této organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu komunikace. Pro získání informací jsem zvolila strukturovaný rozhovor s ředitelem výrobního závodu v Řípci, panem Josefem Pánkem. Schůzky se vždy konaly v kanceláři pana ředitele v přátelské a uvolněné atmosféře. Po několika domluvených schůzkách s panem ředitelem jsem došla k závěru, že uvnitř organizace nejsou žádné závažné překážky v komunikaci. Nicméně, i tak jsem navrhla některé návrhy změn s cílem zlepšit současný stav externí a interní komunikace. Tyto změny budou užitečné pro zlepšení vztahů na pracovišti, jakož i pro lepší pochopení potřeb zaměstnanců a zákazníků.cze
dc.format62
dc.format62
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDruhy a typy komunikacecze
dc.subjectkomunikační procescze
dc.subjectmanažerská komunikacecze
dc.subjectvnitrofiremní komunikacecze
dc.subjectkomunikační stylycze
dc.subjectkomunikační bariéry.cze
dc.subjectKinds and types of communicationeng
dc.subjectcommunication processeng
dc.subjectmanagerial communicationeng
dc.subjectinternal communicationeng
dc.subjectcommunication styleseng
dc.subjectcommunication barriers.eng
dc.titleManažerská komunikace ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeManagerial Communication In a Selected Institutioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41575
dc.description.abstract-translatedCommunication is part of our daily lives. Nowadays we can't exist without communication. It forms our relationship with other people. A good manager knows how important communication is for him and for the whole company. Communication affects other processes in the company, such as performance and employee motivation. Therefore we should try to improve it or at least to maintain it at a satisfactory level. In the theoretical part of this bachelor thesis there are explained communication itself and the related basic concepts of communication, kinds and types of communication, communication process, managerial communication, internal communication, communication styles, communication barriers etc. on the basis of literature data. The practical part of the thesis deals with the individual components of managerial communication in the chosen company. For this part I chose the joint-stock company Madeta in Řípec. The aim of my thesis is to evaluate the communication of a manager in this company and to suggest changes to improve the current state of communication. I used the form of a structured interview to define the current situation of communication in this company. I interviewed the director of the production plant in Řípec, Mr. Josef Pánek. The meetings took place in the director's office in the company and in a friendly and relaxed atmosphere. After a few meetings with the director, I decided that there are no serious obstacles in the communication within the company. Nevertheless, I suggested some changes to improve the current state of external and internal communication. These changes will be helpful to improve workplace relations as well as for better comprehension of employees and customers.eng
dc.date.accepted2016-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam