Srovnání metod rozvíjející komunikativní kompetence skrze "Aktivity s využitím koní"
Abstrakt
Tato diplomová práce porovnává čtyři metodiky hiporehabilitace s cílem zjistit, jaké komunikativní kompetence jsou rozvíjeny v rámci Aktivit s využitím koní. Práce obsahuje terminologickou část, ve které jsou vysvětleny pojmy doprovázející celou práci a objasňuje i problematiku hiporehabilitačních termínů. Teoretická část práce seznamuje čtenáře se sociální komunikací koní a mezilidskou komunikací. Další část práce představuje specifika mezidruhové komunikace a její využití v rozvoji komunikativní kompetence a navazuje na kapitolu o rozvoji komunikativních kompetencí prostřednictvím Aktivit s využitím koní. Hlavní část charakterizuje čtyři metodiky hiporehabilitace a analyticky porovnává obsah jednotlivých aktivit s koňmi zaměřených na rozvoj komunikativní kompetence. Na závěr práce shrnuje zjištěné výsledky a podněcuje k tvorbě metodiky rozvíjející komunikativní kompetence v rámci vzdělávacích programů s koňmi.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
Zasadilová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2016)Komunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou ... -
Preferované aspekty komunikace u sociálního pracovníka
Bachová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2010)Tato bakalářská práce se věnuje problematice komunikace sociálního pracovníka s klientem a zjišťuje, jaké jsou preferované aspekty komunikace u sociálního pracovníka. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V ... -
Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychovatele školní družiny
Lavičková, Jana (Jihočeská univerzita, 2009)Práce je zaměřena na komunikaci, je rozdělena do třech celků, které na sebe v posloupnosti navazují. První část je zaměřena na vymezení, definici, funkce a druhy sociální komunikace. Druhá část je věnována pedagogické ...