• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Změny bankovních poplatků ve vybraných bankách v období zostřené konkurence

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.921Mb)
    Posudek vedoucího práce (19.13Kb)
    Posudek oponenta práce (19.64Kb)
    Průběh obhajoby práce (97.92Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Hanousková, Michaela
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu změn v bankovních poplatcích ve vybraných třech bankách od roku 2006 do roku 2015. Z důvodu široké škály bankovních poplatků jsou vybrány pouze poplatky připadající v úvahu pro běžného bankovního klienta, který využívá pouze některé bankovní služby a jehož profil sestavil Ing. Petr Nacher, majitel serveru www.bankovnipoplatky.com, na základě údajů získaných od českých bank. Cílem práce je zaznamenání vývoje těchto bankovních poplatků a změn v nabídce běžných účtů vybraných bank v období před a po hospodářské krizi a pod tlakem klientů bank. Pro to, aby byl naplněn tento cíl, byla shromážděna data týkající se bankovních poplatků ze sazebníků bank, následně byla tato data zaznamenána do tabulek a v samotné bakalářské práci jsou pro každý rok vy-hodnoceny změny v poplatcích a v nabídce běžných účtů bank. Výsledkem této analýzy je to, že banky jsou velice ovlivněny konkurenčním prostředím, a tudíž je způsob zpoplatnění služeb týkajících se typického klienta obdobný. Bankovní sektor nebyl příliš zasažen hospodářkou krizí, tudíž výsledky nevykazují žádné viditelné změny před a po období této krize. Bylo vyhodnoceno, že bankovní poplatky se zvyšují, avšak náklady klienta tuto tendenci nemají díky nabídce balíčků bankovních služeb. V závěru práce jsou navíc uvedena doporučení pro typického bankovního klienta, jak by mohl na poplatcích ušetřit. Také jsou vyhodnoceny trendy, které banky zavádějí pro nalákání většího objemu klientů.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36292
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV