• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Optimalizace logistických procesů u poskytovatele zasílatelských služeb

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.071Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.54Kb)
    Posudek oponenta práce (15.64Kb)
    Průběh obhajoby práce (99.77Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Vovsová, Petra
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem této bakalářské práce je provedení optimalizace logistických procesů v systému řízení zasílatelských služeb. Tato práce je zaměřena na společnost GLS Czech republic. Společnost vznikla seskupením několika přepravců v Německu v roce 1999, postupně se rozšířila po celé Evropě. V březnu v roce 2005 se Maďarské GLS rozhodlo vytvořit pobočku v České republice. Nyní je zde už 16 dep a jejich počty pomalu rostou. GLS nyní poskytuje několik typů zasílatelských služeb. Jednoduše je lze rozdělit na klasické služby a na služby s přidanou hodnotou. Mezi klasické služby se hlavně řadí Business-Parcel (klasické balíky s hmotností max. 40 kg) a Express-Parcel (tato zásilka musí být doručena do 12:00 hod.). Mezi služby s přidanou hodnotou patří hlavně zásilky s dobírkou, svozové zásilky či zásilky s přesným datem doručení. Teoretická část se zabývá výkladem pojmu logistiky, její historií a postupným rozvojem. Poté se zaměřuje na pojmy s ní úzce spojené. Zahrnuty jsou tam pojmy logistický řetězec a logistické prvky s ohledem na využití v zasílatelství. Poté na dopravu a konečně přímo zasílatelství. Logistické procesy byly ve společnosti prozkoumány a zhodnoceny. Ke zjištění dat bylo použito pozorování, strukturovaný dotazník a řízený rozhovor. Doplňkové informace byly získány z interních dokumentů. Hlavně z výkazů o počtu doručených zásilek, o auditech, dále z interních manuálů a e-mailů. V praktické části byla zmapována aktuální situace ve společnosti. Bylo zjištěno několik nedostatků. Největším problémem je komunikace s centrálou, která je nedostatečná a v mnoha případech nefunkční. Dalšími kritickými body jsou štítky, doručování na nesprávnou adresu, platba platebními kartami, technický stav vozidel, hlavní překladiště a školení pracovníků. Na tyto následky byla navrhnuta opatření. Závěr bakalářské práce obsahuje shrnutí a přínos práce.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36282
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV