Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorŠtefányová, Miloslava
dc.date.accessioned2021-12-09T08:24:46Z
dc.date.available2021-12-09T08:24:46Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36239
dc.description.abstractTato práce má za cíl posílit značku Peklík pomocí moderních marketingových nástrojů, zejména marketingovou komunikací, která je v dnešní době značně rozšířená hlavně využitím sociálních sítí a webových stránek s efektivním využitím internetu. Teoretická část této práce popisuje a vysvětluje pojmy související s marketingovou komunikací. Praktická část této práce se zabývá vytvořením analýzy vnějšího prostředí s využitím dotazníkového šetření. Dotazník by měl zjistit informovanost obyvatel o značce Peklik v dané lokalitě. Zjištěné důležité informace jsou potřebné k realizaci projektu a vytvoření SWOT analýzy, jejíž pomocí určíme silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek této práce by měl rozšířit znalost značky Peklik a zvýšit tak cestovní ruch v oblasti MAS Blanský les.cze
dc.format57 s. (69400)
dc.format57 s. (69400)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectSWOT anaýzacze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectWeb siteseng
dc.subjectInterneteng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.titlePosílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojůcze
dc.title.alternativeStrengthening of the Marketing Brand Peklik Using Modern Marketing Toolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37802
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to strengthen the brand Peklík using modern marketing tools, especially marketing communication, which is nowadays widely spread mainly through social networks, websites and mobile applications on smart phones with effective use of the Internet. The theoretical part of this thesis describes and explains concepts related to marketing communication. The practical part of this thesis deals with creating the environmental analyses for the use of a questionnaire survey. The questionnaire has to find brand awareness Peklík leads to determine the population awareness in a given locality. Identified critical information is needed to implement the project and to build SWOT analysis, which enables to identify strengths and weaknesses, opportunities and threats. The result of this thesis aims at extending the brand Peklík awareness and increase of tourism in the area MAS Blanský Les.eng
dc.date.accepted2016-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam