Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů
Abstrakt
Tato práce má za cíl posílit značku Peklík pomocí moderních marketingových nástrojů, zejména marketingovou komunikací, která je v dnešní době značně rozšířená hlavně využitím sociálních sítí a webových stránek s efektivním využitím internetu.
Teoretická část této práce popisuje a vysvětluje pojmy související s marketingovou komunikací.
Praktická část této práce se zabývá vytvořením analýzy vnějšího prostředí s využitím dotazníkového šetření. Dotazník by měl zjistit informovanost obyvatel o značce Peklik v dané lokalitě. Zjištěné důležité informace jsou potřebné k realizaci projektu a vytvoření SWOT analýzy, jejíž pomocí určíme silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby.
Výsledek této práce by měl rozšířit znalost značky Peklik a zvýšit tak cestovní ruch v oblasti MAS Blanský les.