• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (5.853Mb)
    Posudek vedoucího práce (288.4Kb)
    Posudek oponenta práce (20.49Kb)
    Průběh obhajoby práce (94.84Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Štefányová, Miloslava
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato práce má za cíl posílit značku Peklík pomocí moderních marketingových nástrojů, zejména marketingovou komunikací, která je v dnešní době značně rozšířená hlavně využitím sociálních sítí a webových stránek s efektivním využitím internetu. Teoretická část této práce popisuje a vysvětluje pojmy související s marketingovou komunikací. Praktická část této práce se zabývá vytvořením analýzy vnějšího prostředí s využitím dotazníkového šetření. Dotazník by měl zjistit informovanost obyvatel o značce Peklik v dané lokalitě. Zjištěné důležité informace jsou potřebné k realizaci projektu a vytvoření SWOT analýzy, jejíž pomocí určíme silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek této práce by měl rozšířit znalost značky Peklik a zvýšit tak cestovní ruch v oblasti MAS Blanský les.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36239
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV