Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorPitner, Zdeněk
dc.date.accessioned2021-12-09T08:24:45Z
dc.date.available2021-12-09T08:24:45Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36237
dc.description.abstractPráce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace destinace MAS Rozkvět, z. s. a nalezení vhodného způsobu propagace destinace. V práci byly použity analýzy STEP a SWOT, Porterův model pěti sil a rovněž bylo provedeno dotazníkové šetření na vzorku 85 respondentů. Po provedení potřebných analýz vyplynulo, že destinace by se měla vydat cestou strategie VYUŽITÍ. Destinace by měla využít svých silnýc stránek a příležitostí pro zvýšení návštěvnosti oblasti. Mezi vydanými doporučeními bylo vytvoření jednotného webového portálu a stránky na facebooku, která by zájemce informovala o přírodních, historických i kulturních zajímavostech a rovněž by sloužila jako zdroj kontaktů pro poskytovatele ubytovacích a stravovacích služeb. Stránka na facebooku by byla využita i pro informování o blížících se akcí. Na závěr práce bylo vydáno několik doporučení, mezi která patří úzká spolupráce mezi starosty a podnikateli na tvorbě propagačního webu, pokračování v orientaci na kvalitu potravinářských produktů a zlepšení jazykové vybavenosti zaměstnanců MAS Rozkvět, z.s.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDestinační managementcze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectDestination managementeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjecttourismeng
dc.titleDestinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastícze
dc.title.alternativeDestination management and marketing brand on promotion country areaseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37781
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on the evaluation of the current situation destination MAS Rozkvět, z. s. and it is also focused on finding a good way for promotion destination. STEP analysis and SWOT, Porter's five forces model and also there was a questionnaire survey were used in this paper on a sample of 85 respondents. After making the necessary analysis it revealed that destination should follow a route utilization strategy. Destinations should use its strong points and opportunities to increase traffic of area. Among the recommendations issued was to create a united web portal and Facebook page, which would inform those interested about the natural, historical and cultural attractions, and would also serve as a source of contacts for providers of accommodation and catering services. Facebook page would be used for information about upcoming events. In conclusion, it issued several recommendations, which include close cooperation between the mayor and entrepreneurs on the creation of a promotional Web site, continuing to focus on the quality of food products and improving the language skills of employees MAS heyday, Z.S.eng
dc.date.accepted2016-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam