Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Abstrakt
Práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace destinace MAS Rozkvět, z. s. a nalezení vhodného způsobu propagace destinace. V práci byly použity analýzy STEP a SWOT, Porterův model pěti sil a rovněž bylo provedeno dotazníkové šetření na vzorku 85 respondentů. Po provedení potřebných analýz vyplynulo, že destinace by se měla vydat cestou strategie VYUŽITÍ. Destinace by měla využít svých silnýc stránek a příležitostí pro zvýšení návštěvnosti oblasti. Mezi vydanými doporučeními bylo vytvoření jednotného webového portálu a stránky na facebooku, která by zájemce informovala o přírodních, historických i kulturních zajímavostech a rovněž by sloužila jako zdroj kontaktů pro poskytovatele ubytovacích a stravovacích služeb. Stránka na facebooku by byla využita i pro informování o blížících se akcí. Na závěr práce bylo vydáno několik doporučení, mezi která patří úzká spolupráce mezi starosty a podnikateli na tvorbě propagačního webu, pokračování v orientaci na kvalitu potravinářských produktů a zlepšení jazykové vybavenosti zaměstnanců MAS Rozkvět, z.s.