Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDrsková, Kateřina
dc.contributor.authorKašparová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-09T07:54:15Z
dc.date.available2021-12-09T07:54:15Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/35890
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je získání analýzy o prezentaci frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a jeho typy, dále prezentuje frankofonii, francouzštinu v Evropě a následně frankofonní země (evropské a částečně i mimoevropské) z historického hlediska i jako turistickou destinaci. Teoretická část je ukončena krátkým popisem marketingové strategie destinace cestovního ruchu a prezentací studovaných periodik. Praktická část se věnuje analýze článků týkajících se frankofonních zemí. Zaměřuje se na množství nalezených článků, jazykovou stránku článků a vyhodnocení prezentovaných informací, uspořádaných do tématických okruhů. Výsledkem je prezentace celkového obrazu studovaných zemí, která je předkládána čtenáři. Práce obsahuje závěr shrnující práci, trojjazyčný glosář a přílohu s vyhodnocením dotazníků předložených obyvatelům Švýcarska a Belgie.cze
dc.format90 s. (142 620 znaků)
dc.format90 s. (142 620 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfrankofonní zeměcze
dc.subjectzeměpisné a cestovatelské časopisycze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectFrench-speaking countrieseng
dc.subjectgeographical and travel magazineseng
dc.subjecttourist industryeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.titlePrezentace frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republicecze
dc.title.alternativePresentation of French-speaking countries (except France) in geographic and travel magazines published in Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43844
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis is to provide an analysis of the image of French-speaking countries (except France) reflected by the geographical and travel magazines published in the Czech Republic. The theoretical part of this thesis deals with the tourist industry and its various types. It is followed by an overall presentation of Francophony, the French language in Europe, and then the French-speaking countries (European and partially non-European countries) from a historical point of view as well as a tourist destination. The theoretical part is concluded by a short description of the marketing strategy of the tourist destination and a presentation of the studied periodical (geographical and travel) magazines. As for the practical part, it is devoted to the analysis of the articles concerning French-speaking countries. The latter part focuses on the quantity of found articles, the linguistic part of the articles and the evaluation of presented informations in which the thematic units are organised. The result of this thesis is a presentation of the complex image of the studied countries presented to the readers. The thesis comprises a conclusion summarizing the text, a trilingual glossary, and an annexe showcasing the evaluation of questionnaires responded by Swiss and Belgian citizens.eng
dc.date.accepted2017-06-13
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFrancouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrů, Ivo


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam