dc.contributor.advisor | Lohrová, Helena | |
dc.contributor.author | Pechancová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T07:54:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T07:54:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-05-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/35888 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je vysvětlit, proč je pro učitele anglického jazyka nezbytné rozvíjet vlastní styl vyučování namísto toho, aby se řídili pouze předepsanou či doporučenou metodikou. Čtenáři práce předkládá přehled nejdůležitějších faktorů, jenž rozvoj vlastního stylu vyučování ovlivňují. Popsána je také spojitost těchto faktorů s kroky, které by měl učitel promyslet, aby byla výuka co možná nejefektivnější. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, z nichž první, na základě odborné literatury, představuje téma rozvoje jazykově zaměřeného vyučovacího stylu. Druhou část představuje shrnutí zjištění praktického výzkumu malého rozsahu. Podstatou výzkumu bylo dotazníkové šetření zaměřené na získání informací o rozvoji individuálního stylu vyučování v prostředí českých škol. Šetření se zúčastnili celkem tři zkušení, středoškolští učitelé anglického jazyka. Jejich slovní odpovědi a osobní zkušenosti byly analyzovány na pozadí poznatků z teorie vyučování, které byly představeny v úvodní části práce. Odpovědi přinesly praktický vhled do vybrané problematiky, a vytvořily tak paralelu mezi teoreticky zaměřenou částí práce a reálnou výukovou praxí. Práce je následně zakončena shrnutím problematiky a zaujetím vlastního stanoviska. | cze |
dc.format | 69 s. (115 213 znaků) | |
dc.format | 69 s. (115 213 znaků) | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | metodologie výuky anglického jazyka | cze |
dc.subject | rozvoj vyučovacího stylu | cze |
dc.subject | přizpůsobení metodologie | cze |
dc.subject | potřeby studentů | cze |
dc.subject | dotazníkové šetření | cze |
dc.subject | Second Language Acquisition (SLA) | eng |
dc.subject | English teaching methodology | eng |
dc.subject | teaching style development | eng |
dc.subject | students' learning needs | eng |
dc.subject | research questionnaire | eng |
dc.title | DEVELOPING YOUR OWN TEACHING STYLE: TEACHING ENGLISH TO CZECH L2 LEARNERS | cze |
dc.title.alternative | DEVELOPING YOUR OWN TEACHING STYLE: TEACHING ENGLISH TO CZECH L2 LEARNERS | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43841 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis seeks to explain why it is necessary to develop your own style of teaching English instead of following a prescribed methodology. It provides the reader with a presentation of the key factors that affect this development, and discusses the steps a teacher needs to take or issues he/she should think about carefully in order to make the lesson as effective as possible. The thesis is divided into two parts. Part One introduces the topic of the development of an individual language teaching style, based on the reference books. Part Two is represented by a field-study that consists of an analysis of questionnaires completed by three current English language teaching professionals expressing their opinions and personal approaches to teaching in the Czech school environment. The thesis concludes with the summary of the key factors that need to be considered when developing an individual teaching style. | eng |
dc.date.accepted | 2016-06-15 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk a literatura - Španělský jazyk a literatura | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Filologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prošková, Alena | |