dc.contributor.advisor | Švarcová, Marie | |
dc.contributor.author | Černý, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T14:39:45Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T14:39:45Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-10-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3533 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a následné navržení zlepšení, popřípadě rozšíření reklamních prostředků a podpory prodeje v rámci možností firmy.
Podpora prodeje umožňuje udržovat zákazníky a získávat nové. Doposud ve firmě probíhala podpora prodeje nárazově a individuálně, proto bylo zapotřebí stanovit pravidla, která vylepší komunikaci se zákazníkem. Nastínili jsme náklady a časovou náročnost reklamy.
Definování některých problémů probíhalo za pomoci odborné literatury, jiné problémy byly řešeny pomocí pozorování. Tyto následně zjištěné informace byly řešeny bez podpory odborné literatury.
Společnost Antoni obchoduje na trhu masných výrobků, kde je poměrně silná konkurence. Firma Antoni se řadí mezi středně velké firmy na trhu, proto hledá formy, jak si udržet a získat nové zákazníky. Firma se snaží rozšířit působnost po celém území České republiky, doposud působila převážně v Jižních Čechách.
Firma neměla ustálenou formu reklamy a podpory prodeje, neměla informace týkající se těchto forem v písemné podobě, proto jsme se snažili ve spolupráci s managementem firmy Antoni vytvořit systém, který je jednoduchý. Management firmy je velice úzký a skládá se ze čtyř lidí, proto nemůže být příliš složitý.
Dále jsme vyloučili z propagačních prostředků ve spolupráci s managementem firmy televizní a novinovou reklamu. Náklady na tyto formy reklamy byly pro naší firmu neúnosné a nebyly tak efektivní, jak si společnost představovala.
Firma se zaměřila spíše na nízko nákladové prostředky, které více působí na jednotlivé zákazníky. Rozšířili jsme například reklamní předměty společnosti, soutěže a dárky. Navíc jsme zavedli pravidelné akce pro zákazníky, které by měli zvyšovat image společnosti. | cze |
dc.format | strana 73, 5 s obr. příloh | |
dc.format | strana 73, 5 s obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Reklama | cze |
dc.subject | podpora prodeje | cze |
dc.subject | trh | cze |
dc.subject | prodej | cze |
dc.subject | firma | cze |
dc.subject | Advertising | eng |
dc.subject | Sales Promotion | eng |
dc.subject | Sale | eng |
dc.subject | Company | eng |
dc.subject | Market | eng |
dc.title | Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě | cze |
dc.title.alternative | ANALYSIS OF ADVERTISING AND SALES PROMOTIONS IN CHOSE COMPANY | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 8368 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this BA dissertation is to analyze the current advertising and sales Promotion situation in the company with regards to its significance, costs and time. The outcome of this dissertation is to identify which forms of advertising are the most appropriate, which forms influence the customer the most and consequent recommendations for their improvement or expansion of advertising methods and Sales Promotion within the budget of the company.
The second aim was to design a system in the Sales Promotion sphere which would make it more stable. Sales Promotion enables us to keep current customers and attract new ones. Sales Promotion in the company was, up until now, happening on an individual basis and rather ad hoc, for that reason it was necessary to set rules that would improve customer communication.
The key issue was to carry out an analysis of individual methods in advertising. It was necessary to identify those methods that are beneficial to our company, those that are badly thought out, those that are unnecessary and those that our company lacks. We concentrated on the overheads and the time consumed by advertising and also on the effects of advertising on our customers and our business partners.
We also looked at current Sales Promotion situation. Together with the company management we tried to design a stable system in the Sales Promotion, one that is simple and beneficial for our firm and our customers alike.
The Antoni company trades on the meat market where there is relatively strong competition. The Antoni firm ranks as a medium-sized firm in the market place, hence it is searching for new ways of keeping current customers and attracting new ones. The firm is endeavouring to expand its operation throughout the Czech Republic as it has, up until now, operated mostly in the south of Bohemia.
In partnership with the company management we also eliminated TV and newspaper advertising as methods of publicity. The cost of these methods of advertising were financially burdening for our firm and weren´t as effective as the company had hoped.
The company has concentrated mainly on low cost methods that are more effective on the one to one customer basis. For instance we have increased the use of promotional goods, competitions and gifts. In addition to that we have introduced regular offers for our customers which should enhance the company is image. | eng |
dc.date.accepted | 2007-10-15 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Obchodní podnikání | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |