• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingový informační systém a výzkum u vybraného podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (793.9Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.7Kb)
    Posudek oponenta práce (166.0Kb)
    Průběh obhajoby práce (287.0Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Mašková, Irena
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tématem bakalářské práce je: Marketingový informační systém (MIS) a výzkum u vybraného podniku. Bakalářskou práci jsem zpracovávala v Lázních Aurora, s.r.o. v Třeboni. Cílem této práce je charakterizovat současný MIS Lázní Aurora, provést marketingový výzkum dle pokynů firmy a na základě získaných informací vyhodnotit stávající situaci, navrhnout řešení. Po provedení analýzy stávajícího MIS Lázní Aurora, jsem došla k závěru, že v současné době mají Lázně Aurora interní informační systém na vysoké úrovni. Firma má také kvalitní zpravodajský informační systém, avšak jsou tam určité rezervy. V marketingovém výzkumném systému Lázní Aurora spatřuji nedostatky, neboť se firma svými výzkumy orientuje pouze na svou stávající či minulou klientelu. Z čehož plyne, že Aurora zatím vykonává pouze část kompletního marketingového výzkumného systému a jedná se tedy spíše o podporu prodeje či snahu o udržení zákazníka. V Lázních Aurora prozatím chybí marketingový systém na podporu rozhodování. Příčinu nedostatku MIS spatřuji v tom, že Aurora vzhledem k převyšující poptávce nad nabídkou nemá v současné době potřebu prohlubovat a používat kompletní MIS. Marketingový výzkum jsem prováděla podle pokynů vedení Lázní Aurora. Výzkum se týkal zjištění a porovnání cen vybraných relaxačních pobytů u konkurenčních subjektů. Výsledkem výzkumu je, že si Aurora v rámci zkoumaných produktů zvolených konkurentů udržovala pro rok 2006 střední cenovou hladinu. Myslím si, že by Lázně Aurora mohly ceny pobytů zvýšit, avšak jen za předpokladu, že by dokázaly vhodně využít svých příležitostí a zároveň nepodceňovat hrozby trhu lázeňství. K minimalizaci hrozeb by bylo dobré provádět mnohé další marketingové výzkumy zaměřené především na potřeby a přání nejen stávajících, ale i potencionálních hostů. Domnívám se, že v budoucnu bude pro Auroru sběr informací, získaných kvalitním marketingovým výzkumem a správně fungujícím MIS, nezbytný k udržení si své konkurenceschopnosti na trhu lázeňství.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3517
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV