Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorBlažencová, Diana
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:26Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:26Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3507
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že tato firma není marketingově orientovaná, nemá stanovené žádné marketingové plány ani nikdy neprovedla žádný marketingový výzkum či analýzu, tudíž není marketingově řízena. Na základě tohoto zjištění bylo potřeba značnou část práce věnovat marketingové situační analýze, jejíž součástí je analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku. Dále jsem vytipovala silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Poté jsem zhodnotila marketingový informační systém a na závěr stanovila marketingové cíle a strategie.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová koncepcecze
dc.subjectmarketingový informační systémcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectmarketingové plánovánícze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingová situační analýzacze
dc.subjectmarketing philosophyeng
dc.subjectmarketing information systemeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketing operatingeng
dc.subjectmarketing planningeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing situational analyseseng
dc.titleMarketingové činnosti ve stavební firměcze
dc.title.alternativeMARKETING OPERATIONS IN CONSTRUCTION FIRMeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8329
dc.description.abstract-translatedThe main target of my bachelor work was estimation of marketing activities it the construction company FESTON, s.r.o. and to make a suggestion for solution. However right away at the beginning of my job, when I started to describe the marketing activities, I realized that this firm is not marketing oriented, that it doesn´t have any scheduled marketing plans even never carried out any marketing research work or analyses, therefore it is not marketing operated. On this basis of this discovery it was necessary to addict a considerable part of work to marketing situational analyses, which components are macro and micro background of the company. Further I forecasted the strong and weak sites of the company opportunities and strategy.eng
dc.date.accepted2007-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam