Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJelínek, Jiří
dc.contributor.authorValeš, Pavel
dc.date.accessioned2021-12-08T12:55:22Z
dc.date.available2021-12-08T12:55:22Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33874
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využíváním multimédií ve firemní praxi, která jsou dnes používána v denním provozu každé větší firmy. Hlavním bodem v první části je vymezení pojmu multimédia, popis jednotlivých částí multimédií a následný popis multimediálních technologií, které lze ve firmách využít. Ve druhé části je kladeno za cíl zanalyzovat využití multimédií v konkrétní firmě, zhodnotit jejich stav a následně navrhnout, zrealizovat a vyhodnotit dopad nových technologií, které by měly firmě pomoci.cze
dc.format67 s. (112 927 znaků)
dc.format67 s. (112 927 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmultimédiacze
dc.subjectmultimédia ve firměcze
dc.subjectvyužití multimédiícze
dc.subjectvnímání multimédiícze
dc.subjectefektivita multimédiícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectučenícze
dc.subjectinteraktivitacze
dc.subjectmultimediaeng
dc.subjectmultimedia in the businesseng
dc.subjectuse of multimediaeng
dc.subjectperception of multimediaeng
dc.subjectefficieny of multimediaeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectinteractivityeng
dc.titleMultimédia ve firemní praxicze
dc.title.alternativeMultimedia in corporate practiceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44007
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work deals with the use of multimedia in the corporate practice, which are used in the daily operation of each major company. In the first part, the main point is a definition of terms, a description of parts multimedia and then a description of multimedia technologies that can be used in companies. In the second part is being aimed to analyze the use of multimedia in a particular company, to valorize their status and to suggest, implement and evaluate the impact of new technologies that should help the company.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAplikovaná informatika - specializace Web a multimédiacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBakala, Břetislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam