Multimédia ve firemní praxi
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním multimédií ve firemní praxi, která jsou dnes používána v denním provozu každé větší firmy.
Hlavním bodem v první části je vymezení pojmu multimédia, popis jednotlivých částí multimédií a následný popis multimediálních technologií, které lze ve firmách využít.
Ve druhé části je kladeno za cíl zanalyzovat využití multimédií v konkrétní firmě, zhodnotit jejich stav a následně navrhnout, zrealizovat a vyhodnotit dopad nových technologií, které by měly firmě pomoci.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
4G
Dostálek, Libor; null, null (Česká společnost uživatelů otevřených systémů EurOpen.CZ, 2015)Příspěvek se věnoval: Generace mobilní sítí, Síťová vrstva: EPS (Evolved Packet System), Aplikační vrstva: IMS (Internet Multimedia Subsystem), Veřejná a privátní identita, IMPI a IMPU, ISIM/USIM, Roaming a IPX, Autentizace ... -
Kniha v multimediálním světě
Sládková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2012)Bakalářská práce se věnuje různým typům medií (film, zvuková kniha, elektronická kniha) jako alternativní možnosti tištěné knihy. Výzkum se zaměří na přístup středoškolských studentů v okrese Písek k těmto typům medií. ... -
Multimediální prezentace organizace
Kubinčiak, Jan (Jihočeská univerzita, 2013)Práce shrnuje poznatky z okruhů multimédií, jejich definice a využití v oblasti prezentace. Pro tyto účely shrnuje obecné zásady, které jsou stanoveny jako vhodné při návrhu a tvorbě prezentace. Stanovuje rámcově pravidla, ...