Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorPetr, Jan
dc.date.accessioned2021-12-08T12:16:48Z
dc.date.available2021-12-08T12:16:48Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33604
dc.description.abstractStav využívání přírodnin v konkrétních hodinách, situacích nebo tématech na 1. stupni ZŠ nebyl dosud detailněji popsán. Tato rigorózní práce se opírá o již publikovaný článek, jehož cílem bylo pomocí analýzy videozáznamu třiceti vyučovacích hodin prvouky a přírodovědy provést sondu zjišťující aktuální stav využívání přírodnin nebo jejich zprostředkované prezentace ve vybraných tematických celcích. Práce má charakter případové studie, která sice nepostihuje statisticky významnější vzorek vyučovacích hodin nebo konkrétních učitelů, avšak umožňuje hlouběji poznat problematiku využívání přírodnin ve vybraných tématech, kde by se využití reálných přírodnin dalo očekávat nebo předpokládat.cze
dc.format39 s.
dc.format39 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPřírodninycze
dc.subjectpřírodovědné vzdělávánícze
dc.subjectvideovýzkumcze
dc.subjectLiving thingseng
dc.subjectscience educationeng
dc.subjectvideo researcheng
dc.titlePřírodniny v učení o příroděcze
dc.title.alternativeLiving Things in the Science Educationeng
dc.typerigorózní prácecze
dc.identifier.stag51530
dc.description.abstract-translatedCurrent state-of-the-art in the use of living things in primary science education has not been studied in detail in the Czech Republic. This thesis presents the paper published a short time ago and accompanied by the brief commentary. The aim is to evaluate data gained by the video-research of thirty (integrated) science classes and to give an analysis of the use of living things in selected science units. The paper has a character of case study containing not very large amount of lessons but it enables to describe the use of living things in the framework of selected thematic units in which the use of living things is possible or expectable.eng
dc.date.accepted2017-05-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství přírodopisu pro 2. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-namePhDr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeČížková, Věra
dc.contributor.refereeTeodoridis, Vasilis


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam