• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Komunikace na YouTube. YouTubeři jako nový fenomén.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (971.3Kb)
    Posudek vedoucího práce (35.82Kb)
    Posudek oponenta práce (1.061Mb)
    Průběh obhajoby práce (413.4Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Větrovcová, Eliška
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato diplomová práce se zabývá specifiky mluvené komunikace ve videích tak zvaných YouTuberů a YouTuberek na internetovém serveru YouTube. Jejím záměrem je podat úplný obraz o tvorbě české YouTube scény z jazykového hlediska. Teoretická část práce se zabývá diferenciací národního jazyka, přičemž stěžejní pozornost věnuje především slangu. Praktická část obsahuje nejprve stručný slovník pojmů, představující principy fungování YouTube videí. Následně jsou zde představeny typy těchto videí, a u třech nejvýraznějších kategorií je analyzována jejich mluvená podoba, popsány specifické slangové výrazy a jazykové prostředky. Celá práce je podložena bohatou exemplifikací z přepisů videí.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33516
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Česká YouTube scéna 

      Nemravová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářské práce si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem internetových celebrit, YouTuberů, z České republiky. Blíže se zaměřuje na marketingové strategie, díky nimž se dají na YouTube vydělat peníze. Podrobněji ...
    • Viral marketing 

      Bláhová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového ...
    • Kampaně proti rasismu 

      Rožníčková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Předkládána diplomová práce s názvem Kampaně proti rasismu je zaměřena na analýzu autorských komentářů, které se objevují na webových stránkách www.youtube.com u videí s kampaněmi proti rasismu. Cílem této diplomové práce ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV