Česká YouTube scéna
Abstrakt
Tato bakalářské práce si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem internetových celebrit, YouTuberů, z České republiky. Blíže se zaměřuje na marketingové strategie, díky nimž se dají na YouTube vydělat peníze. Podrobněji zkoumá způsoby spolupráce YouTuberů s marketingovými firmami, zmiňuje Partnerský program společnosti YouTube a prostředky jím získané. V práci je zmíněna i stručná historie webové stránky a funkce, jež poskytuje svým uživatelům. Dále je zde věnována pozornost typům videí, která se na webu vyskytují a typům YouTuberů podle tematického zaměření jejích kanálu. Práce by měla čtenářům umožnit nahlédnout do světa YouTube a s ním spojených výdělků. Praktická část je zpracována s pomocí polostrukturovaných rozhovorů s YouTubery a jejich následnou analýzou. V této části práce se snažím zaměřit především na to, jak si autoři budují svou identitu a jakými cestami si právě oni prostřednictvím platformy YouTube vydělávají.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Komunikace na YouTube. YouTubeři jako nový fenomén.
Větrovcová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2017)Tato diplomová práce se zabývá specifiky mluvené komunikace ve videích tak zvaných YouTuberů a YouTuberek na internetovém serveru YouTube. Jejím záměrem je podat úplný obraz o tvorbě české YouTube scény z jazykového hlediska. ... -
Viral marketing
Bláhová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového ... -
Kampaně proti rasismu
Rožníčková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2015)Předkládána diplomová práce s názvem Kampaně proti rasismu je zaměřena na analýzu autorských komentářů, které se objevují na webových stránkách www.youtube.com u videí s kampaněmi proti rasismu. Cílem této diplomové práce ...