• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Česká YouTube scéna

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.512Mb)
    Posudek vedoucího práce (158.6Kb)
    Posudek oponenta práce (103.4Kb)
    Průběh obhajoby práce (46.00Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Nemravová, Barbora
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato bakalářské práce si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem internetových celebrit, YouTuberů, z České republiky. Blíže se zaměřuje na marketingové strategie, díky nimž se dají na YouTube vydělat peníze. Podrobněji zkoumá způsoby spolupráce YouTuberů s marketingovými firmami, zmiňuje Partnerský program společnosti YouTube a prostředky jím získané. V práci je zmíněna i stručná historie webové stránky a funkce, jež poskytuje svým uživatelům. Dále je zde věnována pozornost typům videí, která se na webu vyskytují a typům YouTuberů podle tematického zaměření jejích kanálu. Práce by měla čtenářům umožnit nahlédnout do světa YouTube a s ním spojených výdělků. Praktická část je zpracována s pomocí polostrukturovaných rozhovorů s YouTubery a jejich následnou analýzou. V této části práce se snažím zaměřit především na to, jak si autoři budují svou identitu a jakými cestami si právě oni prostřednictvím platformy YouTube vydělávají.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33336
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Komunikace na YouTube. YouTubeři jako nový fenomén. 

      Větrovcová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato diplomová práce se zabývá specifiky mluvené komunikace ve videích tak zvaných YouTuberů a YouTuberek na internetovém serveru YouTube. Jejím záměrem je podat úplný obraz o tvorbě české YouTube scény z jazykového hlediska. ...
    • Viral marketing 

      Bláhová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového ...
    • Kampaně proti rasismu 

      Rožníčková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Předkládána diplomová práce s názvem Kampaně proti rasismu je zaměřena na analýzu autorských komentářů, které se objevují na webových stránkách www.youtube.com u videí s kampaněmi proti rasismu. Cílem této diplomové práce ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV