Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKraft, Stanislav
dc.contributor.authorMatejová, Vlasta
dc.date.accessioned2021-12-08T12:11:48Z
dc.date.available2021-12-08T12:11:48Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33375
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou celkové dojížďky a dojížďky za prací do středisek osídlení v rámci Jihočeského kraje a časovou dostupností vymezených regionů pomocí individuální automobilové dopravy. Na základě údajů o dojížďce ze SLDB 2011 je sledována prostorová organizace Jihočeského kraje. Výběr středisek pro sociogeografickou regionalizaci je proveden na základě tří metod - metody geografů L. Sýkory, M. Hampla a M. Haláse. Díky aplikaci tří různých metod dochází k eliminaci roztříštěné prostorové struktury a k eliminaci nejmenších středisek. Druhá část analytické kapitoly se zabývá sledováním časové dostupnosti ve vymezených regionech. Analytické části předchází část teoretická, která se zabývá teoretickému zpracování dopravní dostupnosti, dojížďky obyvatelstva do zaměstnání a stanovením hypotéz. Další kapitola je věnována metodice práce a zdrojům dat.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdojížďkacze
dc.subjectJihočeský krajcze
dc.subjectregioncze
dc.subjectregionalizacecze
dc.subjectčasová dostupnostcze
dc.subjectindividuální dopravacze
dc.subjectcommutingeng
dc.subjectSouth Bohemian regioneng
dc.subjectregioneng
dc.subjectregionalizationeng
dc.subjecttime accessibilityeng
dc.subjectprivate transporteng
dc.titleVLIV DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI NA DOJÍŽĎKU OBYVATEL ZA PRACÍ DO STŘEDISEK OSÍDLENÍ V JIHOČESKÉM KRAJIcze
dc.title.alternativeTHE INFLUENCE OF TRANSPORT ACCESSIBILITY ON COMMUTING TO WORK INTO POPULATION CENTRES IN THE SOUTH BOHEMIAN REGIONeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48608
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor´s thesis analyses the aggregate and job-related commuting rates into population centres in the South Bohemian region as well as the time accessibility into the selected regions by car transport. This analysis utilises data from population census 2011 to investigate the spatial organisation of the South Bohemian region. The selection of the centres for sociogeographic regionalization is based on the methods of L. Sýkora, M. Hampl and M. Halás. Application of three differing methods results in the elimination of the fragmented spatial structure as well as the smallest centres from the analysis. The second part of the analytical chapter deals with the monitoring of time accessibility into selected regions. The theoretical part, preceeding the analytical section, deals with the theoretical processing of transport accessibility, job-related commuting and the determination of hypotheses. The next chapter is devoted to the methodology and data sources.eng
dc.date.accepted2017-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineGeografie pro veřejnou správucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programGeografiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKvětoň, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam