Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNehrerová, Erika
dc.contributor.authorKysilková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:28Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:28Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33183
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje sociálních dovedností dětí s poruchou autistického spektra v mladším školním věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní informace o jednotlivých druzích poruch autistického spektra, předkládá nejpodstatnější informace vztahující se k sociálním dovednostem dětí s autismem a podrobněji se věnuje specifickým projevům Aspergerova syndromu. Praktická část se zaměřuje na skupinové nácviky sociálních dovedností. Pomocí kvalitativního výzkumného přístupu jsou zkoumány možnosti kompenzace deficitů v oblasti sociálního chování a komunikace u dětí s Aspergerovým syndromem. Cílem praktické části bakalářské práce bylo přiblížit specifika rozvoje sociálních dovedností pomocí skupinových nácviků a předat zkušenosti rodičů dětí, které na tyto nácviky docházely.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPoruchy autistického spektracze
dc.subjectpervazivní vývojové poruchycze
dc.subjectautistická triádacze
dc.subjectAspergerův syndromcze
dc.subjectsociální chovánícze
dc.subjectnácviky sociálních dovednostícze
dc.subjectAutistic Spectrum Disorderseng
dc.subjectPervasive Developmental Disorderseng
dc.subjectAutistic Triadeng
dc.subjectAsperger's Syndromeeng
dc.subjectSocial Behavioreng
dc.subjectSocial Skills Trainingeng
dc.titleSociální dovednosti a možnosti jejich rozvoje u dětí s poruchou autistického spektracze
dc.title.alternativeSocial skills and possibilities for their development in children with autism spectrum disordereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46610
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the development of social skills in younger school children with autism spectrum disorders. The thesis is divided into a theoretical part and practical part. The theoretical part focuses on basic information about individual types of autism spectrum disorders, presents the most important information related to the social skills of children with autism, and more specifically deals with specific manifestations of Asperger syndrome. The practical part focuses on group exercises of social skills. Using a qualitative research approach, the possibilities of compensating for deficits in social behavior and communication in children with Asperger syndrome are studied. The aim of the practical part of the bachelor's thesis was to introduce the specifics of the development of social skills through group excercises, and to pass on the experiences of the parents of the children who attended these exercises.eng
dc.date.accepted2017-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam