Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorLorencová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:25Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:25Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33180
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tím, jak rodiče předškolních dětí vnímají genderové stereotypy v mateřské škole a jaký vliv a postavení má podle nich učitel a učitelka. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje kapitoly týkající se předškolního vzdělávání, genderových stereotypů a postavení učitelky a učitele. Jsou zde zmíněny také výzkumy týkající se řešené problematiky. V empirické části jsou zmapovány výsledky kvantitativního výzkumu, kde je cílem zjistit postoj, názor rodičů předškolních dětí na genderové stereotypy v mateřské škole a vliv učitelky a učitele. Dílčími cíli je určit rozdílnost v názorech matek a otců, rozdíly v názorech rodičů dívek či chlapců a rozdíly v názorech rodičů z úplných a neúplných rodin.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgendercze
dc.subjectgenderové stereotypycze
dc.subjectpostavení učitele MŠcze
dc.subjectmuž v MŠcze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectgendereng
dc.subjectgender stereotypeseng
dc.subjectposition of male teacher in nursery schooleng
dc.subjectmale in nursery schooleng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleRodiči vnímané genderové stereotypy v mateřské škole a postavení učitelky a učitelecze
dc.title.alternativeParents' perception of gender stereotypes in kindergarten and position of female and male teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46607
dc.description.abstract-translatedThe aim of the present thesis is to describe parents'of preschool children perception of gender stereotypes and the influence that female and male teachers have on the children. The thesis is divided into two parts a theoretical part and an empiric part. In the theoretical part there are chapters dealing with preschool education, gender stereotypes and position of female and male teachers. Researches dealing with the matter are also discussed in the previously mentioned chapters. The empiric part includes results of quantitative research. The aim of this research is to discover the approach of the parents and their opinions on the matter of gender stereotypes in nursery schools and the influence of female and male teachers on the children. The following aims are to define the difference in approaches of mothers and fathers, the differences in approaches of parents of girls and boys and the differences in approaches of parents from single-parent families and nuclear families.eng
dc.date.accepted2017-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam