dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Ženíšková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:14:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:14:31Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32986 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bude zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ.
V teoretické části práce bude charakterizováno školní hodnocení, typy, formy
a metody hodnocení v souvislosti s možnostmi jejich využití v rámci hodnocení
při výuce českého jazyka na druhém stupni základní školy.
V empirické části práce bude provedena případová studie zaměřená na zkoumání toho, jakým způsobem učitelé druhého stupně základní školy hodnotí žáky při výuce českého jazyka a s jakými problémy se při hodnocení setkávají. Bude využita metoda dotazníku pro žáky, metoda pozorování vyučovacího procesu a provedeny rozhovory s učiteli. | cze |
dc.format | 110 s. | |
dc.format | 110 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní hodnocení | cze |
dc.subject | metody hodnocení | cze |
dc.subject | formy hodnocení | cze |
dc.subject | problémy hodnocení | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | sebehodnocení | cze |
dc.subject | school rating | eng |
dc.subject | methods of rating | eng |
dc.subject | forms of rating | eng |
dc.subject | problems of rating | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | self-rating | eng |
dc.title | Hodnocení žáků při výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | The Assessment in Czech Language and Literature in the Second Stage of Basic Education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44612 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the work will be to determine used and preferred methods and forms
of assessment among teachers of czech language and literature at the 2nd grade of primary school.
The theoretical part will deal with school rating, types, forms and methods
of assessment in relation to their possible use in the evaluation of Czech language teaching at the 2nd grade of primary school.
The empirical part of the work will consist of a case study examining how teachers
at the 2nd grade of primary school assess pupils in Czech language lessons
and the problems which they encouter in the evaluation. The method used will be observation of teaching and consequently interview with teachers will be conducted. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |