Hodnocení žáků při výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Abstrakt
Cílem práce bude zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ.
V teoretické části práce bude charakterizováno školní hodnocení, typy, formy
a metody hodnocení v souvislosti s možnostmi jejich využití v rámci hodnocení
při výuce českého jazyka na druhém stupni základní školy.
V empirické části práce bude provedena případová studie zaměřená na zkoumání toho, jakým způsobem učitelé druhého stupně základní školy hodnotí žáky při výuce českého jazyka a s jakými problémy se při hodnocení setkávají. Bude využita metoda dotazníku pro žáky, metoda pozorování vyučovacího procesu a provedeny rozhovory s učiteli.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Formy hodnocení žáků na základních školách v České republice /s poukázáním na problematiku hodnocení žáků s SPU/
Čuřínová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2007)Diplomová práce se zabývá kompletně problematikou hodnocení žáka učitelem. V úvodní části jsou popsány specifika školního hodnocení, jeho význam a smysl. Dále je uveden přehled mnoha důležitých typů, funkcí hodnocení a ... -
Hodnocení vybraných zemí EU za podpory metod multikriteriálního hodnocení variant
Žemličková, Jitka (Jihočeská univerzita, 2012)Práce se zabývá multikriteriálním hodnocením variant. Pro hodnocení byly vybrány nové členské země Evropské unie. Dále byla zvolena hodnotící kritéria, kterým byly stanoveny váhy. Multikriteriální analýza byla provedena ... -
Hodnocení efektivnosti revitalizačních akcí v rámci krajinotvorných programů MŽP na základě hodnocení biodiverzity a ekosystémových služeb
Uhlíková, Andrea (Jihočeská univerzita, 2012)