dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Soukupová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:12:57Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:12:57Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32841 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá výukou elementárního čtení na našem území. V teoretické části se zaměřuje na čtení od historie po současnost. Analyzuje metody, které byly na našem území vyučovány v historii, a ukazuje jejich přínos pro současné metody výuky elementárního čtení. Dále prezentuje aktuální metody výuky čtení a jejich metodiku.
Ve výzkumné části je práce zaměřena na porovnání analyticko-syntetické a genetické metody čtení z hlediska porozumění textu, správnosti, plynulosti a rychlosti čtení. | cze |
dc.format | 100s. (127 470 znaků) | |
dc.format | 100s. (127 470 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | historie výuky čtení | cze |
dc.subject | vývoj elementárního čtení | cze |
dc.subject | syntetické metody ve výuce čtení | cze |
dc.subject | analytické metody ve výuce čtení | cze |
dc.subject | analyticko-syntetická metoda | cze |
dc.subject | genetická metoda | cze |
dc.subject | Sfumato | cze |
dc.subject | fáze výuky čtení | cze |
dc.subject | učebnice a pracovní pomůcky pro výuku elementárního čtení | cze |
dc.subject | Teaching reading history | eng |
dc.subject | development of elementary reading | eng |
dc.subject | Synthetic Methods of teaching elementary reading | eng |
dc.subject | analytical methods of teaching elementary reading | eng |
dc.subject | analytical-synthesis method | eng |
dc.subject | genetic method | eng |
dc.subject | Sfumato | eng |
dc.subject | phases of teaching reading | eng |
dc.subject | textbooks and handouts for teaching elementary reading | eng |
dc.title | Výuka elementárního čtení na základních školách | cze |
dc.title.alternative | Teaching elementary reading skills at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 35972 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with teaching elementary reading in our territory. The theoretical part focuses on reading from the past till present. It analyzes methods, that were taught in our territory during the past, and shows their benefits for current methods of teaching elementary reading. It also presents current methods of teaching reading and their methodology.
The research part is focused on comparing analytical-synthesis method and genetic method of reading from the viewpoint of reading comprehension, accuracy, fluency and reading speed. | eng |
dc.date.accepted | 2016-06-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |