• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Vyučovací metody a jejich aplikace v podmínkách středního odborného školství.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (10.29Mb)
    Posudek vedoucího práce (410.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (137.9Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Hospodářský, Miroslav Václav
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato práce se zaměřuje na rozbor a využití vyučovacích metod, včetně pojetí a třídění výukových cílů a problematiky motivace. Cílem práce je popis základních vyučovacích metod, příslušné materiální didaktické techniky a učebních pomůcek používaných na střední odborné škole při výuce elektrotechnických předmětů. V předkládané práci jsou rozebrány cíle a kompetence výuky elektrotechniky a dále popsána konstrukce výukových modulů a učebních úloh v předmětu elektrotechnická měření pro třetí a čtvrtý ročník oboru 26-41-M/01 Elektrotechnika.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/29959
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Výuka účetnictví na středních školách 

      Pincová, Marie (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce se zabývá výukou účetnictví na středních školách, zejména na obchodních akademiích. Cílem je zjistit, jaké metody jsou dle učitelů nejefektivnější při výuce účetnictví a na základě výsledků navrhnout ...
    • Multimediální podpora výuky matematiky 

      Sochorová, Iva (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato diplomová práce Multimediální podpora výuky matematiky se zaměřuje na podporu pedagogů v zavádění inovací ve vyučování a podporu ve vlastní tvorbě výukových materiálů. Věnuje se podpoře žáku v sebevzdělávání. Zároveň ...
    • Konfesní výuka náboženství pro žáky přicházející ze sekulárního prostředí? 

      Smítková, Alena (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním tématem práce je snaha o zodpovězení otázky, zda je konfesní výuka náboženství vhodným způsobem, jak přistupovat k žákům přicházejícím ze sekulárního prostředí. V první části práce se zabýváme vymezením pojmu ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV