Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorSvobodová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:48Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:48Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32619
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj předškolního dítěte, především na fonologické a morfologické schopnosti dětí v tomto věku. Cílem práce je zmapovat rizika pro další vývoj čtenářských dovedností a naznačit možnosti snížení těchto rizik systematickou prací s dětmi v podmínkách běžné mateřské školy. V teoretické části je definován fyzický, psychický a sociální vývoj dítěte, dále školní zralost a připravenost, odklad školní docházky, řeč a také čtyři jazykové roviny,především fonologická a morfologická rovina. Praktická část je zaměřena na kvantitativní šetření dětí předškolního věku, v jehož rámci jsou u dětí sledovány vybrané proměnné, především fonologické a morfologické schopnosti, postup, získané výsledky a jsou doporučena cvičení k rozvoji těchto schopností.cze
dc.format58
dc.format58
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítě předškolního věkucze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectřečcze
dc.subjectodklad školní docházkycze
dc.subjectjazykové rovinycze
dc.subjectfonologické a morfologické schopnosti.cze
dc.subjectPreschool childreneng
dc.subjectpreschooleng
dc.subjectreadiness for schooleng
dc.subjectspeecheng
dc.subjectpostponement of school attendanceeng
dc.subjectlanguage levelseng
dc.subjectphonological and morphological abilitieseng
dc.titleFonologické a morfologické schopností dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativePhonological and morphological skills of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42618
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focusing on the development of preschool children, primarily on their phonological and morphological abilities. The main objective of this thesis is to examine further risks of reading abilities,indicating possibilities of reducing all these risks by the methodical work with children of preschool age. In the theoretical definition the physical, psychological and social development of children is defined, as well as their maturity and readiness for school in regards to speech as well as their phonological and morphological abilities. The practical part is focused on quantitative research of preschool children, with a focus specifically on the observation of variables, mostly in phonological and morphological abilities, techniques, practices. Based on obtained results are recommended exercises for the development of these abilities.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam