Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNehrerová, Erika
dc.contributor.authorMrázková, Iva
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:24Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:24Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32600
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na prevenci vad výslovnosti u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s problematikou sociálně znevýhodněných rodin, vymezuje základní pojmy komunikace, seznamuje ho se stádii vývoje dětské řeči a s narušenou komunikační schopností a zaměřuje se na dyslálii. V neposlední řadě čtenáře obeznámí s možnostmi prevence vad výslovnosti. Cílem praktické části je sestavení artikulačních a dechových cvičení pro každodenní práci učitelek v MŠ a tím jí ukázat, jak pracovat s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí tak, aby se předcházelo vadám výslovnosti. Šetření je uskutečněno kvalitativně, metodou zúčastněného nestrukturovaného pozorování a doplněno pracovními listy.cze
dc.format61 s., 42 s.(26600 znaků)
dc.format61 s., 42 s.(26600 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectdysláliecze
dc.subjectprevence vad výslovnosticze
dc.subjectvývoj dětské řečicze
dc.subjectjazykové rovinycze
dc.subjectmotorikacze
dc.subjectsmyslové vnímánícze
dc.subjectjazyková chvilkacze
dc.subjectartikulační cvičenícze
dc.subjectfonační cvičenícze
dc.subjectdechové cvičení.cze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectdyslaliaeng
dc.subjectpreventing defects of pronunciationeng
dc.subjectdevelopment of children's speecheng
dc.subjectlanguage leveleng
dc.subjectmotor skillseng
dc.subjectsensory perceptioneng
dc.subjectlanguage momenteng
dc.subjectarticulation exerciseseng
dc.subjectphonation exerciseseng
dc.subjectbreathing exercises .eng
dc.titlePrevence vad výslovnosti u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředícze
dc.title.alternativePreventing defects of pronunciation among children from socially disadvantaged backgroundseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42539
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on prevention of speech defects among to children from socially disadvantaged backgrounds. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces the reader with socially disadvantaged families, defines the basic concepts of communication, introduce them to the stages of development of children's speech and impaired communication abilities and focuses on dyslalia. Finally, readers familiar with the possibilities of preventing defects of pronunciation. The goal of the practical part is a compilation articulation and breathing exercises for daily work of teachers in the kindergarten and thus show her how to work with children from socially disadvantaged environment, so as to prevent defects pronunciation. The survey is carried out qualitatively, by participating unstructured observation and completed worksheets.eng
dc.date.accepted2016-05-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam