Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠmídová, Zuzana
dc.contributor.authorHřavová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T10:03:31Z
dc.date.available2021-12-08T10:03:31Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32492
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá porovnáním vybraných škol z hlediska realizace výuky první pomoci a znalostí žáků, jimiž disponují. V práci je obsažena problematika první pomoci obohacená o nejnovější postupy a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo hlavní náplní práce. Osloveni byli žáci 9. tříd z 8 různých základních škol ze dvou krajů České republiky (Jihočeského kraje a Kraje Vysočiny), přičemž bylo získáno 252 respondentů. Skrze dotazníkové šetření bylo zjištěno, jak a kdy se na jednotlivých základních školách uskutečňuje výuka první pomoci. Dále byla získána data umožňující jisté porovnání znalostí žáků. V práci se ukazuje silný vliv mimoškolních aktivit a akcí spojených s první pomocí na znalosti žáků, kteří dané možnosti využili. Naopak se neprojevuje výrazný vliv způsobu výuky, který by bylo možné předpokládat.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýukacze
dc.subjectprvní pomoccze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectJihočeský krajcze
dc.subjectKraj Vysočinacze
dc.subjectteachingeng
dc.subjectfirst aideng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectSouth Bohemia Regioneng
dc.subjectVysočina Regioneng
dc.titleVýuka první pomoci na druhém stupni základních školcze
dc.title.alternativeTeaching of first aid on the second stage of elementary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40860
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals a comparison of selected schools in terms of teaching first aid and pupils' knowledge, which they dispose. In the thesis is included the issue of first aid enriched with latest techniques and survey evaluation of questionaires, which were the main focus of the work. Pupils of 9th classes from eight different elementary schools in two regions of Czech republic were adressed (South Bohemia and Vysočina Regions), giving a total of 252 respondents. Through the survey was found how and when is realized teaching of first aid in the individual elementery schools. And there were obtained data which allow some comparison of pupils' knowledge. This thesis shows the strong influence of extra-curricular activities and events related to first aid upon pupils' knowledge, who used that options. On the contrary, the isn't show significant impact of teaching methods, which would be expected.eng
dc.date.accepted2016-08-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHrušková, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam