dc.contributor.advisor | Suda, Stanislav | |
dc.contributor.author | Smékalová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:35:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:35:20Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32077 | |
dc.description.abstract | V této práci se zabývám hledáním motivů, které vedly rodiče k výběru alternativního předškolního zařízení pro jejich dítě, konkrétně Montessori mateřské školy ve Vlašimi. V teoretické části popisuji Montessori pedagogiku, neopomenu ani její zakladatelku Mariu Montessori. Dále čtenáře seznamuji s modrou Montessori třídou v Mateřské škole Vorlina. Věnuji se tématu motivace jakožto psychologickému jevu. Tuto část uzavírá deskripce použité metodologie, kterou je kvalitativní výzkum prováděný formou polostrukturovaných rozhovorů. V praktické části analyzuji data získaná od konkrétních respondentů pomocí kódování a kategorizace. Následuje tvorba samotného analytického příběhu, který shrnuje celkový výstup z provedených rozhovorů. V závěru práce se zamýšlím nad výsledky provedeného zkoumání. | cze |
dc.format | 136 s. ( 230791 znaků) | |
dc.format | 136 s. ( 230791 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Montessori pedagogika | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | osobnost pedagoga | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | motivace. | cze |
dc.subject | Montessori pedagogy | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | teacher personality | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.title | Faktory ovlivňující umístění dítěte do Montessori školky | cze |
dc.title.alternative | Deciding factors for child placement in a Montessori kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40023 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the search of motives that lead parents to search for alternative pre-school facilities for their child. In particular, in kindergarten Vlasim. In the theory section I describe Montessori pedagogy but I also mention the foundress Maria Montessori. In the next chapter I introduce the blue Montessori classroom in the kindergarten Vorlina. In later chapter, I address motivation as a psychological phenomenon. This section concludes a description of used methodology which is a qualitative research conducted by semi-structured interviews. In the implementation section, I analyse data gained from particular respondents using coding and categorization. Upon this knowledge is built a particular analytical story. In conclusion of this study, I sum up the results of this research. | eng |
dc.date.accepted | 2015-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |