Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuda, Stanislav
dc.contributor.authorSmékalová, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-08T09:35:20Z
dc.date.available2021-12-08T09:35:20Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32077
dc.description.abstractV této práci se zabývám hledáním motivů, které vedly rodiče k výběru alternativního předškolního zařízení pro jejich dítě, konkrétně Montessori mateřské školy ve Vlašimi. V teoretické části popisuji Montessori pedagogiku, neopomenu ani její zakladatelku Mariu Montessori. Dále čtenáře seznamuji s modrou Montessori třídou v Mateřské škole Vorlina. Věnuji se tématu motivace jakožto psychologickému jevu. Tuto část uzavírá deskripce použité metodologie, kterou je kvalitativní výzkum prováděný formou polostrukturovaných rozhovorů. V praktické části analyzuji data získaná od konkrétních respondentů pomocí kódování a kategorizace. Následuje tvorba samotného analytického příběhu, který shrnuje celkový výstup z provedených rozhovorů. V závěru práce se zamýšlím nad výsledky provedeného zkoumání.cze
dc.format136 s. ( 230791 znaků)
dc.format136 s. ( 230791 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectosobnost pedagogacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectmotivace.cze
dc.subjectMontessori pedagogyeng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectteacher personalityeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectmotivationeng
dc.titleFaktory ovlivňující umístění dítěte do Montessori školkycze
dc.title.alternativeDeciding factors for child placement in a Montessori kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40023
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the search of motives that lead parents to search for alternative pre-school facilities for their child. In particular, in kindergarten Vlasim. In the theory section I describe Montessori pedagogy but I also mention the foundress Maria Montessori. In the next chapter I introduce the blue Montessori classroom in the kindergarten Vorlina. In later chapter, I address motivation as a psychological phenomenon. This section concludes a description of used methodology which is a qualitative research conducted by semi-structured interviews. In the implementation section, I analyse data gained from particular respondents using coding and categorization. Upon this knowledge is built a particular analytical story. In conclusion of this study, I sum up the results of this research.eng
dc.date.accepted2015-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam