dc.contributor.advisor | Pospíšil, Aleš | |
dc.contributor.author | Špindlerová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:31:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:31:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/31960 | |
dc.description.abstract | Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na dětskou hru a hračku. Herní
předmět je zde koncipován jako didaktická pomůcka, která má pomáhat při vývoji dítěte v období jeho předškolního věku. Práce je rozdělena na dvě části - praktickou a teoretickou.
V první, teoretické části, najdeme shrnutí základních informací o hračce
pro předškolní věk její definici, jakým způsobem se vyvíjela, včetně problematiky těchto herních předmětů pro věkovou kategorii tří až šesti let. Najdeme zde zmíněny funkce a význam hračky pro preprimární sféru vývoje, včetně důležitých aspektů rozvoje osobnosti v předškolním období.
V druhé části práce jsou aplikovány shrnuté poznatky o problematice
předškolního dítěte a dětské hračky. Je zde rozvinuta metoda a realizace
vybraného herního předmětu stavebnice. Celkový postup a realizace tří
vybraných stavebnic, určených pro děti ve věkové skupině čtyř až pěti let. Cílem práce je zhotovit takové stavebnice, které budou rozvíjet dětskou imaginaci a prostorové vnímání. | cze |
dc.format | 76 s. | |
dc.format | 76 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Herní předmět | cze |
dc.subject | hračka | cze |
dc.subject | vliv a funkce hračky | cze |
dc.subject | dřevěná hračka | cze |
dc.subject | didaktická
pomůcka | cze |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | rozvoj dítěte předškolního věku. | cze |
dc.subject | Game items | eng |
dc.subject | toys | eng |
dc.subject | influence and function of toys | eng |
dc.subject | wooden toys | eng |
dc.subject | teaching
aids | eng |
dc.subject | preschool age child | eng |
dc.subject | child preschool age development | eng |
dc.title | Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | A toy as a didactic tool for preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38784 | |
dc.description.abstract-translated | The submitted bachelor thesis is focused on child's play and a toy. Game
object is conceived as a didactic tool assisting in the development of a child
during his or her preschool age. The work is divided into two parts - practical and theoretical.
In the theoretical part we can find a summary of basic information on
a toy for preschool age - its definition, how it evolved including the issue of these game objects for the age of three to six years. We can learn about the functions and importance of toys for pre-primary development including important aspects of personality development in the preschool period.
In the second part of the thesis summarized knowledge on preschool
children and children's toys is being applied. The method and implementation
of the selected game object a construction set- is being described. The overall progress and implementation of three selected construction sets intended for children around four to five years. The aim of the thesis is to create construction sets that will develop children's imagination and spatial perception. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání (jednooborové) | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Řepa, Karel | |