dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Peterková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:27:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:27:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/31819 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby školního vzdělávacího programu v pedagogické praxi. V teoretické části jsou uvedeny kurikulární dokumenty, ze kterých vycházejí předpisy pro tvorbu školních vzdělávacích programů, a popsány zásady pro tvorbu školních vzdělávacích programů pro předškolní vzdělávání. V praktické části se práce zabývá zkušenostmi s tvorbou školních vzdělávacích programů. Formou dotazníkové metody a metody rozhovoru se snaží popsat problémy s tvorbou a zmapovat případné požadavky na metodickou pomoc pro příští práci. | cze |
dc.format | 52 stran | |
dc.format | 52 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kurikulum | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | Školní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | Třídní vzdělávací program | cze |
dc.subject | Curriculum | eng |
dc.subject | General educational program for pre-school education | eng |
dc.subject | Schooling educational program for pre-school education | eng |
dc.subject | Class educational program. | eng |
dc.title | Tvorba školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Creating School Education Programme for Preschool Education. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37756 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor dissertation thesis deals with the matters concerning formation of scholastic educational scheme in pedagogical practice. In the theoretical part I enclose the curricural documents that are the base for regulations from which the schooling educational programmes are created. In this part there are also described the principles that form the schooling educational programmes for pre-school education.
The practical part of my dissertation work deals with the actual experiences with formation of scholastic educational syllabus / programmes. Via method of questionnaires and dialogue this thesis is trying to describe the problems that might arise within the above mentioned formation of the programmes. The main aim is also to chart possible requirements for methodical assistance in following studies. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |