Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorŠťastná, Lada
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:20Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:20Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/31357
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem školního hodnocení žáků na základních školách. Teoretická část je zaměřená zejména na charakteristiku základních pojmů hodnocení, tedy na jeho funkce, typy, formy, významy a současné problémy. Dále popisuje hodnocené aktivity v předmětech český a anglický jazyk a způsoby hodnocení těchto aktivit. Pro výzkumnou sondu praktické části práce byla použita metoda řízených rozhovorů pro zjištění různých způsobů a forem hodnocení, jež používají konkrétní učitelé českého a anglického jazyka na ZŠ. Cílem praktické části této práce bylo prozkoumat postoje učitelů k hodnocení žáků na ZŠ v předmětech český a anglický jazyk.cze
dc.format114 s. (24 348 znaků)
dc.format114 s. (24 348 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní hodnocenícze
dc.subjectfunkce hodnocenícze
dc.subjectformy hodnocenícze
dc.subjectsoučasné problémy hodnocenícze
dc.subjecthodnocené aktivity v českém a anglickém jazycecze
dc.subjectzpůsoby hodnocení v českém a anglickém jazycecze
dc.subjectschool evaluationeng
dc.subjectfunctions of school evaluationeng
dc.subjectforms of school evaluationeng
dc.subjectcurrent problems of school evaluationeng
dc.subjectevaluated activities in the subjects of czech and english languageeng
dc.subjectways of evaluation in the subjects of czech and english languageeng
dc.titleHodnocení žáka učitelem v předmětech český a anglický jazykcze
dc.title.alternativeThe evaluation of student by teacher in Czech and English lessonseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26819
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with a topic of evaluation of pupils in the elementary schools. The theoretical part is focused on the characteristics of basic concepts of evaluation namely its functions, types, forms, values and current problems. It also describes evaluated activities in the school subjects Czech and English language and the ways of evaluation of these activities. For explorational probe of practical part of thesis was used a method of controlled conversations that explored different ways and forms of evaluation that are used by particular teachers of Czech and English language in the elementary schools. The goal of practical part was to explore the attitudes to evaluation of pupils in the elementary schools in the subjects of Czech and English language.eng
dc.date.accepted2014-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam