dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Šťastná, Lada | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/31357 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá tématem školního hodnocení žáků na základních školách. Teoretická část je zaměřená zejména na charakteristiku základních pojmů hodnocení, tedy na jeho funkce, typy, formy, významy a současné problémy. Dále popisuje hodnocené aktivity v předmětech český a anglický jazyk a způsoby hodnocení těchto aktivit. Pro výzkumnou sondu praktické části práce byla použita metoda řízených rozhovorů pro zjištění různých způsobů a forem hodnocení, jež používají konkrétní učitelé českého a anglického jazyka na ZŠ. Cílem praktické části této práce bylo prozkoumat postoje učitelů k hodnocení žáků na ZŠ v předmětech český a anglický jazyk. | cze |
dc.format | 114 s. (24 348 znaků) | |
dc.format | 114 s. (24 348 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní hodnocení | cze |
dc.subject | funkce hodnocení | cze |
dc.subject | formy hodnocení | cze |
dc.subject | současné problémy hodnocení | cze |
dc.subject | hodnocené aktivity v českém a anglickém jazyce | cze |
dc.subject | způsoby hodnocení v českém a anglickém jazyce | cze |
dc.subject | school evaluation | eng |
dc.subject | functions of school evaluation | eng |
dc.subject | forms of school evaluation | eng |
dc.subject | current problems of school evaluation | eng |
dc.subject | evaluated activities in the subjects of czech and english language | eng |
dc.subject | ways of evaluation in the subjects of czech and english language | eng |
dc.title | Hodnocení žáka učitelem v předmětech český a anglický jazyk | cze |
dc.title.alternative | The evaluation of student by teacher in Czech and English lessons | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26819 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with a topic of evaluation of pupils in the elementary schools. The theoretical part is focused on the characteristics of basic concepts of evaluation namely its functions, types, forms, values and current problems. It also describes evaluated activities in the school subjects Czech and English language and the ways of evaluation of these activities. For explorational probe of practical part of thesis was used a method of controlled conversations that explored different ways and forms of evaluation that are used by particular teachers of Czech and English language in the elementary schools. The goal of practical part was to explore the attitudes to evaluation of pupils in the elementary schools in the subjects of Czech and English language. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |