• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Teologická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Teologická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Srovnání přístupů M. Lipmana a O. Brenifiera k filosofování s dětmi

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (648.0Kb)
    Posudek vedoucího práce (154.0Kb)
    Posudek oponenta práce (64.24Kb)
    Průběh obhajoby práce (19.93Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Hubená, Lucie
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V první části se práce zaměřuje na stručné nastínění problematiky Filosofie pro děti. Hlavní náplní práce je srovnání dvou přístupů k filosofování s dětmi. Pojednává o východiscích směrů a hledá rozdíly mezi nimi. Porovnává hlavní cíle, postavení a roli učitele při filosofování s dětmi Lipmanova a Brenifierova pojetí. Zabývá se rozhovorem, diskuzí a dialogem při filosofickém hledání s dětmi. Popisuje důležité oblasti rozvoje osobností všech účinkujících. Práce se snaží navrhnout možnost propojení obou směrů. Popisuje důvody k takovému spojení. V praktické části je uveden konkrétní způsob realizace spojení obou směrů při filosofování s dětmi.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2875
    Kolekce
    • Teologická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • M. Lipman: Thinking in Education 

      Bláhová, Klára (Jihočeská univerzita, 2014)
      Práce se zabývá kritickým rozborem díla Thinking in Education M. Lipmana, které se zde věnuje otázce rozvoje myšlení v rámci vzdělávací praxe. Vysvětluje důvody důležitosti schopnosti dialogu, schopnosti kriticky myslet, ...
    • Implementace Filozofie pro děti do oddělení školní družiny 

      Dřevová, Šárka (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato diplomová práce popisuje proces implementace vybraných prvků programu Filozofie pro děti do činnosti školní družiny. Teoretická část představuje program Filozofie pro děti a školní družinu. Vlastní výzkumné šetření ...
    • RWCT in Teaching English/Využití metod RWCT ve výuce anglického jazyka 

      Nevyhoštěná, Iveta (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce Využití metod RWCT ve výuce anglického jazyka pojednává o možnostech využití aktivizujících metod programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení při výuce anglického jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV