Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá strategií interního personálního marketingu Salesiánské střediska - domu dětí a mládeže České Budějovice. Teoretická část pojednává o pojmech, jako jsou dobrovolníci, motivací dobrovolníků, personálním marketingem a strategií personálního marketingu v neziskových organizacích. Podává strategii interního personálního marketingu vybrané organizace a na základě kvalitativního výzkumného šetření podává návrh na možné vylepšení stávající strategie. Kvalitativní šetření bylo prováděno metodou polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ... -
Marketingové činnosti ve stavební firmě
Blažencová, Diana (Jihočeská univerzita, 2007)Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že ...