dc.contributor.advisor | Icha, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Tuček, Jan | |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T14:18:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-06T14:18:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/24734 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je vytvořit tutoriál, který bude popisovat vývoj hry typu Tower Defense. Tento tutoriál bude sloužit jako výukový příklad pro všechny, kteří se chtějí vydat na cestu a stát se budoucím programátorem počítačových her. V tomto tutoriálu bude popsáno, co všechno musí obsahovat tento typ hry, čeho se vyvarovat a jak řešit některé problémy při psaní her. Hra použitá v tutoriálu bude implementována v jazyce Java. Cílem je tedy poskytnout osnovu a inspiraci při psaní obdobné hry. Jsou zohledněny různá úskalí v problematice programování, které mají vliv na efektivitu her.
Hlavní přínos práce spočívá v popisu a analýze psaní počítačových her a následném pochopení psaní počítačových her. Tyto znalosti lze aplikovat i na jiné aplikace než hry. Přinos praktické části práce spočívá v prozkoumání nejdůležitějších částí hry, nejzajímavějších algoritmů a funkcí, které jsou zde použity, jež je možné následně použít v jiných hrách nebo aplikací. Pro zájemce o programování her je užitečný návrh vlastní aplikace. | cze |
dc.format | 39 s. | |
dc.format | 39 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Desktopová aplikace | cze |
dc.subject | Hra | cze |
dc.subject | Vývoj | cze |
dc.subject | Java | cze |
dc.subject | Desktop application | eng |
dc.subject | Game | eng |
dc.subject | Development | eng |
dc.subject | Java | eng |
dc.title | Vývoj hry Tower Defense | cze |
dc.title.alternative | The development of game Tower Defense | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42481 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work is to create a tutorial that will describe the development of a game, which is the type of Tower Defense. This tutorial will serve as an educational example for all who want to go on a journey to become a computer games programmer in the future. In this tutorial I will describe what must contain this type of game, what to avoid and how to solve some problems in game programming. The game used in the tutorial will be implemented in Java. The aim is to provide an outline and inspiration when writing similar games. They take into account various difficulties in programming issues that have an impact on the effectiveness of games.
The main contribution of this thesis is to describe and analyze writing computer games and subsequent understanding of writing computer games. This knowledge can be applied to applications other than games. Benefits of the practical part is to examine the most important parts of the game, the most interesting algorithms and functions that are used here, which can then be used in other games or applications. For those interested in game programming is a useful proposal for their own applications. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Aplikovaná informatika - specializace Bezpečnost a sítě | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Drdák, František | |