Zobrazují se záznamy 481-500 z 2122

    • Manažerské kompetence ve vybraných podnicích 

      Šišková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce se zabývá manažerskými kompetencemi. Cílem této diplomové práce je charakterizovat klíčové manažerské kompetence ve vybraných podnicích na základě studia odborné české a zahraniční literatury a její následné ...
    • Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci 

      Milcová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, charakterizovat a zhodnotit stávající personální procesy, identifikovat potřeby zaměstnanců a podniku a navrhnout možné způsoby zlepšení ...
    • Řízení projektů ve vybraném podniku 

      Pimpara, Jan (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem diplomové práce je analyzovat systém projektové řízení ve vybraném podniku a navrhnout jeho případné změny na základě konkrétních nálezů. První část práce je věnována hlavním teoriím popisující význam projektu jako ...
    • Dynamické balíčky na trhu on-line nabídky v cestovním ruchu z pohledu ochrany spotřebitele 

      Pokrývková, Petra (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce je zaměřena na ochranu spotřebitele zejména v individuálním cestovním ruchu. Zajímá se především o legislativu, která tuto problematiku řeší. Dále je v práci zhodnocena současná situace ochrany českého ...
    • Vývoj spotřebního a nákupního chování 

      Šachtová, Barbora (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce je zaměřena na vývoj spotřebního a nákupního chování v oblasti on-line prodeje potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány klíčové pojmy, tj. spotřebitel, spotřební chování, modely chování ...
    • Význam informací pro marketingové řízení firmy 

      Volárová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Předmětem této práce je význam informací pro marketingové řízení firmy. Cílem práce je zjistit a analyzovat informace významné pro marketingové řízení firmy, nejprve teoreticky, poté prakticky na konkrétním případu zvolené ...
    • Celoživotní učení v rozvoji venkovského regionu 

      Karasová, Jiřina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce je zjistit současný stav vzdělávání na venkově, jeho dostupnost a zkušenosti s jeho využíváním. Poté pak porovnání se skutečnou potřebou vzdělávání pro rozvoj venkova a návrh řešení. Práce je zaměřena na průzkum ...
    • "Čerstvé" pečivo v maloobchodním prodeji ČR 

      Matějčková, Jana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce identifikuje postoj české veřejnosti k problematice čerstvého pečiva a pečiva připraveného ze zmrazeného polotovaru na základě spotřebitelského průzkumu. Dále je zaměřena na stranu nabídky, konkrétně na ...
    • Strategický marketing ve vybrané firmě 

      Pošvecová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který ...
    • Dohody uzavírané mimo pracovní poměr 

      Hrušková, Hana (Jihočeská univerzita, 2015)
      Zákoník práce dává možnost uzavřít dohody, které se vykonávají mimo pracovní poměr. Těmito dohodami jsou dohoda o provedení práce a dohoda o pracovní činnosti. Mnoho firem výše zmíněné dohody uzavírá se zaměstnanci jako ...
    • Návrh inovace systému bankovní regulace 

      Kudýn, David (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat genezi a trendy současné bankovní regulace v kontextu nedávných bouřlivých událostí, které se na finančních trzích udály od roku 2008 a to zejména v oblasti regulace kapitálových ...
    • Rozvoj cyklistické dopravy v Jihočeském kraji a Českých Budějovicích 

      Zlámalová, Klára (Jihočeská univerzita, 2015)
      Diplomová práce se zabývá rozvojem cyklistiky ve městě České Budějovice. Práce je rozdělena na 3 části: literární přehled, metodiku a praktickou část. Hlavním cílem práce je sestavit seznam doporučení pro Magistrát města ...
    • Internetový marketing 

      Karbulka, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na internetový marketing využívaný internetovým obchodem. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých marketingových nástrojů na internetu konkrétní ...
    • Možnosti financování kultury na území vybraného města 

      Košánová, Hana (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato práce je zaměřena na možnosti financování kulturních památek na Strakonicku. Hlavním cílem práce je najít a analyzovat finanční podpory investované do kulturního dědictví Strakonicka. Dílčím cílem je zjistit, zda tyto ...
    • Rozvoj služeb ve vybraném hotelu 

      Stýskalová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tématem diplomové práce je rozvoj služeb ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce byla analýza tržních podmínek, vnitřního prostředí zvoleného podniku a návrh zlepšení managementu a zajištění konkurenceschopnosti Residence ...
    • Srovnání uhlíkové stopy spotřeby potravin domácností v regionech EU 

      Pešek, Roman (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zabývá porovnáním uhlíkové stopy vzniklé spotřebou potravin domácností v městských a venkovských oblastech vybraných regionů Evropské unie a prohlubuje poznání o vlivu současné společnosti na globální klimatické ...
    • Hodnocení finančního zdraví podniku v kontextu vypovídací schopnosti účetních výkazů dle ČÚP. 

      Nováková, Monika (Jihočeská univerzita, 2015)
      Diplomová práce se zabývá hodnocením finančního zdraví podniku. Pro hodnocení byly vybrány metody finanční analýzy, konkrétně poměrové ukazatele z oblasti rentability, aktivity, likvidity a zadluženosti. Pro analýzu ...
    • Reakce (vývoj) podniku po krizovém roku 2009 

      Černá, Nikola (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této diplomové práce je objasnit příčiny krizového vývoje v podniku a indikátory, které detekují krizový vývoj. Na tuto problematiku je zaměřena teoretická část práce. Dalším cílem této práce je na základě těchto ...
    • Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy 

      Kaskounová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2015)
      Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkrétního produktu z hlediska marketingu ve vybrané firmě. Dílčím cílem je zjistit postavení produktu jako marketingového nástroje v marketingové politice firmy. Cílem je ...
    • Návrh projektu rozvoje cestovního ruchu v okrese Plzeň-město 

      Matoušová, Jana (Jihočeská univerzita, 2015)
      Diplomová práce se zabývá návrhem projektu rozvoje cestovního ruchu v okrese Plzeň-město, který je vytvořen na základě dat získaných z dotazníkového šetření, prozkoumání oblasti a kontaktování místní samosprávy a dalších ...