Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 21-40 z 2122
-
Využitelnost moderních metod hodnocení finanční situace podniku (ukazatele EVA, MVA a průměrné náklady kapitálu)
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato práce se zabývá zhodnocením využitelnosti moderních metod hodnocení finanční situace podniku a jejich porovnáním se staršími, klasickými ukazateli. Teoretická část práce zabývá jednak finanční analýzou podniku a ... -
Krizový management a vnitropodnikové procesy
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá analýzou krizového managementu a vnitropodnikových procesů ve vztahu k bezpečnosti a ochraně zdraví při práci. -
Klíčové ukazatele výkonnosti v rámci Corporate Performance Managementu (CPM)
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této diplomové práce je posouzení jednotlivých přístupů k měření výkonnosti v souvislosti historického vývoje s důrazem na hodnotové řízení a Corporate Performance Management (CPM). Práce má v neposlední řadě za úkol ... -
Fungování maloobchodní prodejny z finančního hlediska
(Jihočeská univerzita, 2018)Téma této diplomové práce je finanční analýza podniku, konkrétně maloobchodní prodejny se zaměřením na dětskou obuv. Cílem práce je zhodnocení finančního zdraví podniku. Metody finanční analýzy jsou aplikovány na data ... -
Podniková kultura jako motivační faktor
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této diplomové práce bylo analyzovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace jejích rozhodujících kulturních dimenzí a navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu podnikové kultury, která by měla fungovat jako motivační ... -
Podniková kultura a její změny
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této diplomové práce je analýza podnikové kultury ve vybrané organizaci s návrhem změny v podnikové kultuře vedoucí k žádoucímu stavu kulturních dimenzí znalostní ekonomiky. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních ... -
Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání spotřebitelů a výběrem místa nákupu. Hlavním cílem je na základě preferencí spotřebitelů popsat a analyzovat rozhodování při výběru místa nákupu a navrhnout doporučení pro ... -
Nákupní chování zákazníků online supermarketu
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s ... -
Chování návštěvníků nákupního centra
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků vybraného nákupního centra. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které s tématem souvisejí. Praktická část se zabývá výzkumem chování návštěvníků v nákupním ... -
Chování návštěvníků nákupního centra
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků nákupního centra Géčko. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti spotřebního chování a specifikována nákupní centra. Praktická část se zabývá kvantitativním ... -
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy ... -
Analýza studentských účtů
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním cílem diplomové práce bylo zanalyzovat studentské bankovní účty nabízené vybranými bankovními institucemi na území České republiky. Tato analýza a následné hodnocení bylo založené na prostudování nabízených produktů ... -
Rekreační potenciál vodní nádrře Orlík pro vodní plavbu Oblast výzkumu Podskalí - Marina Orlík
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zaměřuje na kapacitní potenciál a vytíženost nejatraktivnějšího úseku vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby. Rozsah této práce se zabývá úsekem Podskalí Marina Orlík. Cílem práce je zjištění ... -
Rekreační potenciál vodní nádrže Orlík pro vodní plavbu Oblast výzkumu: Trhovky - Podskalí
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zaměřuje na kapacitní potenciál a vytíženost nejatraktivnějšího úseku vodní nádrže Orlík z hlediska vodní plavby. Rozsah této práce se zabývá úsekem Trhovky - Podskalí. Cílem práce je zjištění aktuálního ... -
Digitální marketing na B2B trhu.
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, ... -
Metody hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá metodami pro hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu. Teoretická část definuje odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. V praktické části jsou ... -
Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Tématem diplomové práce jsou modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu. Jedná se o aktuální téma v rámci cestovního ruchu po celém světě, neboť management destinace cestovního ruchu je komplexní, ... -
Mezinárodní přeprava nebezpečného zboží v rámci letecké a silniční dopravy
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem diplomové práce je analýza letecké a silniční přepravy nebezpečného zboží a následné srovnání IATA DGR podmínek pro leteckou přepravu nebezpečného zboží s podmínkami ADR pro silniční přepravu nebezpečného zboží a ... -
Vývoj daňového zatížení u konkrétních poplatníků daně z příjmů fyzických osob
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce se zabývá daní z příjmů fyzických osob, jejím vývojem v letech 2007 2017. Práce sleduje vývoj této daně na změně daňového zatížení modelových poplatníků ve sledovaném období. Aby byl naplněn hlavní ... -
Využití nových technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Teoretická část diplomové práce se zabývá moderními technologiemi využitelnými v cestovním ruchu, řízením a rozvojem destinace cestovního ruchu a geografickými informačními systémy. Praktická část práce se věnuje konceptu ...