Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorSamková, Libušecze
dc.contributor.authorSzarková, D.cze
dc.contributor.authorLetavaj, P.cze
dc.contributor.authorTichá, Mariecze
dc.contributor.authorRichtáriková, D.cze
dc.contributor.authorPrašílová, M.cze
dc.date.accessioned2021-01-18T10:21:59Z
dc.date.available2021-01-18T10:21:59Z
dc.date.issued2017eng
dc.identifier.isbn978-80-227-4650-2eng
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/211
dc.description.abstractThe contribution focuses on the possibility to use an educational tool called Concept Cartoons as a diagnostic instrument in problem solving and problem posing activities of future primary school teachers. The aim of the presented study is to observe which aspects of future primary school teachers' knowledge related to reasoning and generalization could be investigated through Concept Cartoons that are based on a substantial learning environment called "Number triangles".eng
dc.formatp. 1354-1368eng
dc.language.isoengeng
dc.publisherVydavatel'stvo Spektrum STUeng
dc.relation.ispartofProceedings, 16th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2017eng
dc.subjectfuture primary school teacherseng
dc.subjectreasoningeng
dc.subjectgeneralizationeng
dc.subjectConcept Cartoonseng
dc.subjectsubstantial learning environmenteng
dc.subjectnumber triangleseng
dc.subjectbudoucí učitelé 1. stupně ZŠcze
dc.subjectusuzovánícze
dc.subjectzobecňovánícze
dc.subjectConcept Cartoonscze
dc.subjectpodnětná výuková prostředícze
dc.subjectčíselné trojúhelníkycze
dc.titleObserving how future primary school teachers reason and generalize: the case of number triangles and Concept Cartoonseng
dc.title.alternativeJak budoucí učitelé 1. stupně ZŠ usuzují a zobecňují: případ číselných trojúhelníku a obrázků Concept Cartoonscze
dc.typeConferenceObjecteng
dc.identifier.obd43880668eng
dc.description.abstract-translatedPříspěvek se věnuje možnostem využití výukové pomůcky zvané Concept Cartoons jako diagnostického nástroje ve vzdělávání budoucích učitelů 1. stupně ZŠ, a to při řešení a tvoření úloh. Cílem publikované studie bylo pozorovat, jaké aspekty znalostí obsahu souvisejících s usuzováním a zobecňováním mohou být zkoumány pomocí Concept Cartoons. Tématem úloh Concept Cartoons bylo prostředí číselných trojúhelníků.cze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.project.IDGA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výukyeng
dc.event16th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2017 (31.01.2017 - 02.02.2017, Bratislava)eng


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam