• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Ostatní publikace
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Ostatní publikace
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Observing how future primary school teachers reason and generalize: the case of number triangles and Concept Cartoons

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    1354_Samkova_Ticha.pdf (1.289Mb)
    Datum
    2017
    Autor
    Samková, Libuše
    Szarková, D.
    Letavaj, P.
    Tichá, Marie
    Richtáriková, D.
    Prašílová, M.
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    The contribution focuses on the possibility to use an educational tool called Concept Cartoons as a diagnostic instrument in problem solving and problem posing activities of future primary school teachers. The aim of the presented study is to observe which aspects of future primary school teachers' knowledge related to reasoning and generalization could be investigated through Concept Cartoons that are based on a substantial learning environment called "Number triangles".
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/211
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV