Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 41-60 z 2862
-
Význam a využití vlivů makroprostředí na vybranou firmu
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce se zabývá významem a využitím vlivů makroprostředí. Hlavním cílem práce je odkrytí významu, vlivů makroprostředí a možné jejich využití. V této práci jsou vlivy makroprostředí odkryty prostřednictvím PEST ... -
Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity
(Jihočeská univerzita, 2018)Název této bakalářské práce je Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity. Tato práce rozebírá bankovní produkt z hlediska marketingového mixu v oblasti finančních služeb. V první části jsou ... -
Řízení služeb ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat míru spokojenosti zákazníků ohledně poskytovaných služeb společnosti Kenast, s.r.o. Podnik se zaměřuje na školní a kancelářský nábytek, který doplňuje o nabídku služeb. Podnik byl ... -
Online marketing vybraného subjektu
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro ... -
Komparace environmentální politiky EU a Ruska
(Jihočeská univerzita, 2018)Během posledních 50 let jsou problémy životního prostředí největšími a nejvážnějšími problémy na světě. Mezinárodní organizace a státy používají politiku ke kontrole a regulaci této situace. Na scéně environmentální politiky ... -
Komparace vybraných spořících produktů
(Jihočeská univerzita, 2018)Tématika bakalářské práce je zaměřena na problematiku střádání peněžních prostředků. Práce zkoumá spořící nástroje na základě rizika ztráty prostředků, dostupnosti a relativního zhodnocení vložených prostředků. Důležitou ... -
Ochrana spotřebitele při poskytování služeb elektronických komunikací
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele v elektronických komunikačních službách. Cílem práce je seznámení se základními právními instituty ochrany práv stanovených českým právním řádem na ochranu spotřebitele ... -
Event marketing
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a ... -
Food waste management v podnicích služeb cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Potravinový odpad je globální problém. Existují různé alternativy, jak zpracovat odpad z podnikových praxí a domácností. Část literárního výzkumu popisuje tyto alternativy. Food waste management je jednou z alternativ, ... -
Řízení veřejných služeb ve zvolené obci
(Jihočeská univerzita, 2018)Řízení města v oblasti veřejných služeb je klíčové pro jeho další rozvoj. Dnes je každý uživatelem některé veřejné služby a požaduje maximální komfort. Často jsou indikátorem spokojenosti obyvatel a předpokladem pro jeho ... -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitel vnímá Fairtradovou značku. Dalším cílem je zjistit jaké produkty spotřebitel nakupuje a zda je pro něj důležitá udržitelná spotřeba. Tohoto cíle je dosaženo pomocí ... -
Krizový management v destinacích cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Práce analyzuje implementaci krizového managementu ve 2 vybraných destinacích cestovního ruchu, identifikuje jejich silné a slabé stránky v krizových situacích a navrhuje pro 1 z nich krizový plán. Zabývá se takovými ... -
Specifika vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Bakalářská práce se zabývá specifiky vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu. Vybraným segmentem jsou LGBT osoby (lesby, gayové, bisexuálové a transgender osoby). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. ... -
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato bakalářská práce hodnotí zavedení a realizaci projektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v České republice. Koncept vychází z předpokladu, že existuje nerovnost mezi spotřebiteli a prodejci ve vymahatelnosti ... -
Role marketingu ve firmě
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním záměrem bakalářské práce je vysvětlení role marketingu v Jihočeském divadle příspěvkové organizaci města České Budějovice, v rámci řízení a rozhodování vedoucího managementu. Teoretická část je zaměřena na ... -
Nová média v marketingové komunikaci destinace
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na ... -
Image vybrané destinace
(Jihočeská univerzita, 2018)Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by ... -
Analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu
(Jihočeská univerzita, 2018)Náplní bakalářské práce je analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu se zaměřením na jižní Čechy. Cílem práce je analýza současného stavu spolupráce subjektů cestovního ruchu a její provázání na jednotlivé struktury. ... -
Hodnocení vybraného eventu
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato práce se zabývá hodnocením Letního barokního festivalu. Cílem je porovnat 2 z 8 festivalových míst, konkrétně Plasy a Tachov, která byla vybrána na základě podobného programu a jsou porovnávána z pohledu struktury ... -
Kurzové rozdíly - účetní a finanční pohled
(Jihočeská univerzita, 2018)Práce se zabývá problematikou kurzových rozdílů. Porovnává českou a mezinárodní legislativu, týkající se kurzových rozdílů a analyzuje vývoj kurzu eura a s vývojem spojené dopady na české podniky. Praktická část je ...