Zobrazují se záznamy 41-60 z 2862

    • Význam a využití vlivů makroprostředí na vybranou firmu 

      Vítů, Jana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá významem a využitím vlivů makroprostředí. Hlavním cílem práce je odkrytí významu, vlivů makroprostředí a možné jejich využití. V této práci jsou vlivy makroprostředí odkryty prostřednictvím PEST ...
    • Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity 

      Vrátná, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Název této bakalářské práce je Vnímání produktů a služeb vybrané banky studenty Jihočeské univerzity. Tato práce rozebírá bankovní produkt z hlediska marketingového mixu v oblasti finančních služeb. V první části jsou ...
    • Řízení služeb ve vybraném podniku 

      Černá, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat míru spokojenosti zákazníků ohledně poskytovaných služeb společnosti Kenast, s.r.o. Podnik se zaměřuje na školní a kancelářský nábytek, který doplňuje o nabídku služeb. Podnik byl ...
    • Online marketing vybraného subjektu 

      Hronová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro ...
    • Komparace environmentální politiky EU a Ruska 

      Romanchuk, Yana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Během posledních 50 let jsou problémy životního prostředí největšími a nejvážnějšími problémy na světě. Mezinárodní organizace a státy používají politiku ke kontrole a regulaci této situace. Na scéně environmentální politiky ...
    • Komparace vybraných spořících produktů 

      Prokeš, Štěpán (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tématika bakalářské práce je zaměřena na problematiku střádání peněžních prostředků. Práce zkoumá spořící nástroje na základě rizika ztráty prostředků, dostupnosti a relativního zhodnocení vložených prostředků. Důležitou ...
    • Ochrana spotřebitele při poskytování služeb elektronických komunikací 

      Brožovská, Michaela (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele v elektronických komunikačních službách. Cílem práce je seznámení se základními právními instituty ochrany práv stanovených českým právním řádem na ochranu spotřebitele ...
    • Event marketing 

      Urbancová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a ...
    • Food waste management v podnicích služeb cestovního ruchu 

      Sismilichová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2018)
      Potravinový odpad je globální problém. Existují různé alternativy, jak zpracovat odpad z podnikových praxí a domácností. Část literárního výzkumu popisuje tyto alternativy. Food waste management je jednou z alternativ, ...
    • Řízení veřejných služeb ve zvolené obci 

      Liška, Marek (Jihočeská univerzita, 2018)
      Řízení města v oblasti veřejných služeb je klíčové pro jeho další rozvoj. Dnes je každý uživatelem některé veřejné služby a požaduje maximální komfort. Často jsou indikátorem spokojenosti obyvatel a předpokladem pro jeho ...
    • Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli 

      Holarová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitel vnímá Fairtradovou značku. Dalším cílem je zjistit jaké produkty spotřebitel nakupuje a zda je pro něj důležitá udržitelná spotřeba. Tohoto cíle je dosaženo pomocí ...
    • Krizový management v destinacích cestovního ruchu 

      Votava, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2018)
      Práce analyzuje implementaci krizového managementu ve 2 vybraných destinacích cestovního ruchu, identifikuje jejich silné a slabé stránky v krizových situacích a navrhuje pro 1 z nich krizový plán. Zabývá se takovými ...
    • Specifika vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu 

      Skalák, Pavel (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá specifiky vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu. Vybraným segmentem jsou LGBT osoby (lesby, gayové, bisexuálové a transgender osoby). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. ...
    • Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů 

      Růžička, Daniel (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato bakalářská práce hodnotí zavedení a realizaci projektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v České republice. Koncept vychází z předpokladu, že existuje nerovnost mezi spotřebiteli a prodejci ve vymahatelnosti ...
    • Role marketingu ve firmě 

      Březinová, Marcela (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním záměrem bakalářské práce je vysvětlení role marketingu v Jihočeském divadle příspěvkové organizaci města České Budějovice, v rámci řízení a rozhodování vedoucího managementu. Teoretická část je zaměřena na ...
    • Nová média v marketingové komunikaci destinace 

      Horváthová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na ...
    • Image vybrané destinace 

      Hozová, Petra (Jihočeská univerzita, 2018)
      Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by ...
    • Analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu 

      Kaštylová, Klára (Jihočeská univerzita, 2018)
      Náplní bakalářské práce je analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu se zaměřením na jižní Čechy. Cílem práce je analýza současného stavu spolupráce subjektů cestovního ruchu a její provázání na jednotlivé struktury. ...
    • Hodnocení vybraného eventu 

      Zímová, Ivana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato práce se zabývá hodnocením Letního barokního festivalu. Cílem je porovnat 2 z 8 festivalových míst, konkrétně Plasy a Tachov, která byla vybrána na základě podobného programu a jsou porovnávána z pohledu struktury ...
    • Kurzové rozdíly - účetní a finanční pohled 

      Šejba, Roman (Jihočeská univerzita, 2018)
      Práce se zabývá problematikou kurzových rozdílů. Porovnává českou a mezinárodní legislativu, týkající se kurzových rozdílů a analyzuje vývoj kurzu eura a s vývojem spojené dopady na české podniky. Praktická část je ...