dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Širůček, Libor | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:13:59Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:13:59Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2008-12-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1456 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá pedagogickým programem RWCT - Čtením a psaním ke kritickému myšlení a jeho aplikací v hodinách náboženství. Teoretická část zkoumá možnosti kritického uvažování v náboženství, ohlíží se za vývojem náboženské výchovy a katecheze a rozebírá samotný program RWCT v kontextu s právě probíhající reformou školství. Praktická část se věnuje výstavbě konkrétních lekcí náboženské výchovy podle modelu RWCT. | cze |
dc.format | 89 s., 15 s. příloh | |
dc.format | 89 s., 15 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | náboženství | cze |
dc.subject | náboženská výchova | cze |
dc.subject | RWCT | cze |
dc.subject | čtením a psaním ke kritickému myšlení | cze |
dc.subject | kritickému myšlení | cze |
dc.subject | katecheze | cze |
dc.subject | Religio | eng |
dc.subject | Religious Education | eng |
dc.subject | RWCT | eng |
dc.subject | Reading and Writing for Critical Thinking | eng |
dc.subject | Catechism | eng |
dc.title | Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Reading and Writing for Critical Thinking in Religious Education. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 14067 | |
dc.description.abstract-translated | The study deals with the RWCT pedagogical program - Reading and Writing for Critical Thinking and its application in the lessons of Religious Education. The theoretical part seeks to examene possibilities of critical thinking in the Religion, looks at the development of Religious Education and the Catechism and analyses the RWCT program in the context of currently on-going schoul reform. The practical part is dedicated to the structure of concrete Religious Education lessons based on the RWCT model. | eng |
dc.date.accepted | 2009-02-13 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství náboženství a etiky | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bauman, Petr | |